Tuesday 26 July 2011

aku dah kate...

sblm ni aku bt entry sal bekal @ cafe....sO ngn bengang aku nk bercerita....aku g tgk2 lauk kat cafe..cdg nk tmbh lauk...hr ni bwk aym gOreng ngn sup....sO nk g crik sambal ke ape ke..bt tmbah rase.....tgk2 kat satu kedai tuh...tgk ayam gOreng...nmpk sedap jerk.....pastu DY tgk ikan bakar...tgk2 cm tk brape masak jer...tk kn nk blik gOreng plak kan??...aku suh amik aym gOreng je...pastu aku amik la kicap ckit...kicap ni untuk ikan bakar..dlm tu ader la bwg ckit..limau ckit..lader...bkn air asam tau.......DY plak amik sambal belacan....tup2 nk byr...kene caj 5O sen untuk sambal belacan n kicap...tOing!!!tOing!!!!dh sehengget untuk seciput tuh....duniaaaaaaaaaaa....ambOi..tk puas hati betOl aku rase tp tk kan nk marah2 depan mak cik tu plak...maner ader brannnnnnnn...nnti kan tk psal2 Org cakap 5Osen pun nk berkira ker?????eh???...lau 5O sen sOrang..lau 4 Orang dh braper????uittt.....bOleh kaya la cm ni...kiter jugak yg kayap....bukan nk berkira pasal 5O sen tuh...tp agak2 la wei..hbs yg beli ikan bakar tu akan tambah caj untuk kicap tu jugak ker???kesiannnnnn.....lau cm tuh bOleh pergi haji balik hari laa wehhh!!!!menci!

1 comment: