Friday 22 July 2011

meNu untuk encek muncit

encek muncit dh janji...sebulan sekali kompemm dia nk dtg cni jmper aku....aku pun tk banyak bunyi lah...Ok2 jer...ye lah..aku pn kene la paham....nk jmper tiap2 minggu parah woooo....klu blh guner daun2 kayu kompem aku jmpe dia tiap2 hari..ahakkksss!!!!mungkin aku ni jenis baik hati kot...(ala..ala..malunyer puji diri sendiri....ngeh..ngeh...)aku nk jadik seorg teman yg memahami n bertolak ansur...tp encek muncit pun kene bertolak ansur ngn aku jgk..lau tk encek muncit yg aku tOlak...huhuhuu..amboi!!!kali ni yg bestnyer encek muncit tk datang sOrang2...encek muncit datang berteman...datang ngn cik kelly...nnti cik kelly tinggal kat umah aku...blh la aku plak manja2 ngn cik kelly....

tiap kali encek muncit datang dh jadi rutin aku untuk menunjukkan tahap kepakaran aku ibarat cheff yg tk hbs menuntut ilmu untuk menyediakan santapan.....aku masak je ape2 pun..nnti encek muncit akan memulakan acara kOmen mengOmen.....mase tu sabO jelah..tp aku insan yg menerima segala kritikan n kutukan demi memajukan diri...cewahh!!!tp stkat ni lOm ader lagik la encek muncit kOmen teruk2...kire aku Ok la tu kOt....hahahah.....

menu untuk kali ni adalah.......



Of cOz la nasi puteh...encek muncit kene makan nasik...tekak Org melayulah katakan....


sayur kobis masak lemak + keledek


sOtong celup tepOng....salah satu peberet encek muncit


ikan percik...tu pun klu aku rajin lah...kihkihkih....dh selalu sgt bt percik kat encek muncit..cuma tk pernah bt ikan lagik..bt ayam jer....ni pun peberet encek muncit...


sardin rOll...teringin katenyer...


air???air masak je lah...encek muncit tk kisahhh....huhuhuhuh...


makin muncit la encek muncit aku kan???kan???tp encek muncit plak bwk aku makanan yg aku sukeer.....


aku nk makan ni...tunaikan janji kamO encek muncit..ahakksss!!!


No comments:

Post a Comment