Thursday 14 July 2011

my encek muncit


encek muncit

syukur alhamdulillah...aku ader encek muncit skrg.....dah macm2 dugaan yg aku tempuhi dan akhirnyer encek muncit jugk jodoh aku...insyaallah.......encek muncit baik...penyayang...sabar..aku kan selalu hangin kus2 satu badan...hahahahah....kdg2 org cakap kite mencari2 cinta sampai tk sedar cinta kite depan mata jer...huuhuhuh...cm aku lah....acctually..aku dh knl encek muncit hampir 3 thun...just abg angkat n adik angkat..last2...22 terangkat.....kihkihkihkih...kelakar plak rasenyer...dulu aku beria2 sgt tk suke alih2..terjatuh sudah!!!betol la org tua2 kate...dah jodoh..cam lagu P.ramlee ngn saloma plak..klau dah jodoh tk kemana...lalallalalala.....hahahaha...pepe pun aku selalu berdoa n berharap encek muncit jodoh aku hingga ke akhir hayat...insyaallah....sayang kamo encek muncit...ngeeeeeeeeeeee~~~ahaksss!!!!

1 comment: