Wednesday 27 July 2011

kesian encek muncit

semalam aku sesungut....pastu mulalah..datang dh...dia dtg...eh2..dia dtg.....pe'el udOh lagik menyampah!!!balik Opis awal smlm....encek muncit pun dh tau dlam situasi cm ni encek muncit kene pandai memainkan peranan....enck muncit pun layan aku baik2..cakap pun 24 kali ganda lemah lembOt + rOmantika de amOr gituk!!kelasss encek muncit..bkn aper..tk mO gadO2..tp lau dh jenis aku ni pe'el udOh..payah!!!ahaksss!!encek muncit tk mO nnti aku mengeluarkan lava gunung berapi yg akan memusnahkan n meranapkan keadaan..cewahh!!!aku plak jenis degill...degil thap cipan....tp baik hati..eceh!!eceh!!masuk bakuOl angkat sendirik la plak!!ahakss!!!aku plak ttp nk cari salah encek muncit....tp tk der pOint...alih2 aku bangkitkan isu nk datang cni...kunun2 majOk la tk payah encek muncit datang...padahal dlm hati nak...malu tapi mau..kihkihkihkih.....lau encek muncit tk datang bru padan muka aku...tidakkkkkkkkkkkkkk!!!!sy nk jmper kamO encek muncit!!!alih2 encek muncit tk mO layan suh la aku rest2.....pandainyer encek muncit kOntrol aku!...tp aku nk jugak gadO2...uishhh...tk faham..tk faham...sambil geleng kepala.........suke sgt gadO2...encek muncit cakap la...bkn aku..bkn aku!!!mesti mase aku mrah tuh...anak2 cucu cicit  tu tk campOr  tOk mOyang yg bertanduk duk gelak sakan kan??kan???ye la..dapat menyesatkan aku kan???astarfirullahhalazim........begitu lemahnye kamO..insaf!....encek muncit plak  mesti kcewa tahap gaban ngn aku..kesian kamO encek muncit...terkene lagik...sOri encek muncit......


sOri encek muncit.........

No comments:

Post a Comment