Monday 25 July 2011

ape maknenyer????

kepala sakit sgt..pening2..tp ttp kukuatkan semgat untuk teruskn perjuangan ini...eceh..ecehhh...hhahahah...perjuangan aper????tahan diri dari tertidO..uhukkuhukkk....mOod nk bekerja pun kurengggggggg dh....ni la akibat mkn vitamin M (malas) byk sgt..huhuhuh...ni mai aku nk citer ckit nih...sambil2 membOlatkan mate...tk bagi nngtuk ckit..bkn aper..ngtuk ni terkena penangan tgk beauty n the best smlm....nk tidO alih2 tk jadik...syg plak..sO nk tau jgk ending dia cm ner...sO tunggu la aku ngn DY....akibatnyer hari ni mate pun ngntOk...tp biler bkak cimbclicks cerah bOla2 mater ni..tgk duetttttttt....heheheh..hari ni kan gajiiii.....ye!!ye!!ye!!ye!!ha sambung balik sal aper yg aku nk citer nih....gini la...aku p la bank nk amik duet barang seringggit dua hengget..bt bekalan di hari muka......ewaahhhhhh!!!!...pastu kat bank bkn main ramai lagi Org...wooooo..hari gaji kan beb!!!pastu beratur la ramai2...dekat2...mase tuh...adOiii...cm2 bau ader..ye la..dh waktu ke tngahri..mayb pelOh2 kOt...panas2 pastu masuk kat tmpt beraircOnd...perhhh!!!Original perfume tuh...kelat2 masam muke aku nih....aku bisik2 kat DY..ntah dia paham tak aku pun tk tau....alih2 aku snyp jerk....nk kater ketiak aku??eh2..eh2..wangi agi tau...bau pun tk jejas lagik..guner lady stick gitu....cm DY kater..tk pyh pakai perfume pn biler pakai lady stick.hurmm..wangi!!.gitu la gamOk dia ckp..nk ajuk lebih2 pun tk pandai jugak.....heheheh...dah lenguh beratur akhirnyer dapat la singgit dua hengget untuk bekalan...aku ngn DY balik Opis..mase nk sampai tuh jmper la sOmeOne..dia tgk jer kami,  terus dia tgk jam...eh2...sOrry la mak cik..dh kOl 1 lebih..lunch hOur dh pun..........aper ingat kiteOrg kuar awal ker????tOlOng ckit ehhhh.....tk kisah lah mak cik tgk jam sbb lain ker sbb kami...tp mase dia tgk kami dia terus tgk jam...Of pekoz la kami pk negatif......sbb kadang2 kiter pnyer bOdy langguage tu penting.....penting???hbs lau yg gedik2...jeling2 tu aper mknernyer???mintak penampar kOt...ahaakkkssss!!!!

1 comment: