Thursday 21 July 2011

Bile aku merapu.....kihkihkihkih...

MoOd nk bekerja sudah di tahap kemalasan yg mlampau.......mata pun  mengantOk gile2 remajaH la plak...mOlot plak asyik duk huarrgggggh....huwaaa...huargggh....tutp mOlot oittt!!!!hahahhah.......lau mak ayah aku tgk mesti dia kate ape punyerk anak dareeee aku aaaa!!tk SenOnOh woooooitt!!!

dalam2 aku duk khayal2 jadi bOs ker..jadi mEm besar ker..jadi datin ker...aahakksss!!!!(.ada hati tuh..kihkihkih..ok per..klu aku jadi bOs aku jadi bOs yg baik arr...tk main arr kipas2 nih....aircond2 nih....bOoo layan ah!!!!.....aku terpikir lah...biler mate ngatok pkran pun  tk braper nk betOl kot..kihkihkihkih....kan best lau kite bOleh pilih ape yg kite nk..kan??kan??pastu ape yg kite nk tu plak akan jadi knytaan...cm citer aladdin ar...mase dia jumper lampu ajaib tuh.....mintak je aper2 pasti jin lampu tuh bg...ape kebenda ntah name jin tuh...ala..aku panggil jin lampu je lah...wawwaaaaa........best gak lau ader cm tuh..hahahah....

bOleh la aku mintak sape2 yg jahat kat aku jadik emas..pastu bOle aku tukar bt rantai..gelang...( giler emas tOl aku nihhh...hahhaah).......mane2 yg baik ngn aku..aku bg seketol sorang..  hahahah....jadi kene ampu aku lah kan??kan???ambOi!!!

lau jenis yg selalu sentap ngn jenis muke keetatttttttttt gituk...aku mintak jadi selalu baikkk jerkk....muke pun manisssssss jerkk.....kan snyuman tu awet mude..kwang kwang kwang.ngee~~~~~sdekah lagik tuh....

mcam2 aku nk mintak tau...agaknyer2 lau jin lampu ader dia bagi iddak gamOknyer???byk sgtttttttttttt.....ahaaksssss!!!!

No comments:

Post a Comment