Wednesday 20 July 2011

nape aku suke encek muncit - part 1

nape aku suke encek muncit?????best2..i like...mabelesss gituk!!!huhuhuhu...klu korang bace entry ni..ader terkene simpton2 pening2 lalat...nk termuntah hijau kunig ker....nk tercirit ker..korang boleh layan entri lain yerkk..ahakss!!!!

encek muncit pandai memasak..jadi nnti aku tk payah la kalut nk memasak...nnti biler aku sakit ke aper ke tk ader la encek muncit kene mkn kat kedai...hehheheh(bOleeh la bt2 sakit hahahahah)

encek muncit suke budak2....jadi encek muncit la akan jager nnti..aku cumer tulun beranak jer....hahahhahaah..semua encek muncit akan bt....(cian anak aku..terteleng2 kepale)

encek muncit cakap nk beli rumah ni nnti....nnti aku ngn anak2 aku duduk la kat cni.....


ni bilik tidur kami encek muncit cakap..nnti encek muncit la akan kemaskan......

sebb tu aku suke encek muncit..suke sgt2..n yg mmbuatkan aku paling suke adalah gambar dibawah..........


barang kemas yg aku nk mintak ngn encek muncit...semua aku nk pakai biar senget2 nk bergerak...ahhhasss!!!!


hahahah..sebb tu la aku suke encek muncit.....materialistik kan??kan???kihkihkihkihkih....







No comments:

Post a Comment