Wednesday 20 July 2011

naper aku suke encek muncit - part 2

seblm ni aku ader bt entri naper aku suke encek muncit kan??kan??kan???hahaha...ni aku nk ckp betOl2 la npe aku cukup suke + sayggggggggggg sgt2 kat  encek muncit.....sbbnyer.....


encek muncit permurah..penyayang...bOleh dikatakan baik lah!!

encek muncit janji nk bina keluarga bahagia n diredhai ALLAH SWT......insyaallah...( lau tk tunaikan jnji sy panCong kamO encek muncit..ahaksss!!!)


biarlah hidup dlm kesederhanaan asal bahagia dunia n akhirat..insyaallah.....




dan yg paling penting encek muncit menghormati org tua...

mesti ader yg berfikiran..ala ko lOm kawen lagik  bOleh la jnji...bOleh la cakp...tp tk pe lah..aku just bt yg terbaik....harapan...lau dh takdir aku..aku nk bt mcm maner kan??kan??bt mase ni tu jelah yg mmbuatkan aku suke pada kamO encek muncit..hihihi..tp lau  encek muncit bagi gelang emas penuh sampai ke siku lagik aku suke kot...ahhaakksss!!!!!!


3 comments: