Friday 22 July 2011

Biler aku mula "sesungut"

seminggu sblm aku sesungut...mOod aku dh lain dh...nOrmal bg aku.......aku akan jadik mudey n tk mO duk dikelilingnye Orang..(uishh..berat tuh..tk kan nk duk ngn ayam kOt???)...better aku sOrang2 sbb kadng2 aku tk perasan yg aku sakitkan hati Orang.....org yg jadik mangsa encek muncit lah....sOry encek muncit...sy harap kamO faham.ngeeeeeeeeeeeeee~~~~~....



aku selalu nk marah2 + geram + nympah + ape2 je lah 


aku tk mO cakp...nk diam jerkk..


aku pun akan jadik mudah tersentuh + sedey + haru + pilu + n sewaktu dgnnyer


yg paling menyeksakan perOt aku sakitttttttt sangttttt2......


teringin jerk aku nk mkn cOklat..yummi.....


rase nk baring n tidOOOOOOOOOO jerk sepanjang hari


dannnn aku kena makan ubat.......menci!!menci tau....mkn ubat byk2 nnti buang air tubik ubat tk???ahaaksss!!!

No comments:

Post a Comment