Monday 18 July 2011

merantau

salam...

hari ni cpu aku still tk ciap dibaiki lagi..alaaa....ni mls nih..kene la aku merantau kat benua lain..lau tk tk kan aku nk melangut je dpn pc aku...gelapppp...bkn blh bt ape pun..ye idak????area tmpt aku tumpang  plak snyp jer..semua tekun bt keje....aku??aku pun bt keje jgk..tp mulut aku ni..tk boleh la klu tk bt keje samer...hahahah...kene bercakap jgk la!!tp cni senyp jer...so aku pun jadi la sopan santun ala2 perempuan melayu terakhir kunun2 lah....ye la snyp je..aku nk ckp ngn saper lagik...mati kutu aku!!!tibe2 bile aku snyp cm ni teringat la sesuatu.......ader sorang tu ckp kat aku....dia tgk aku lemah lembut jer...tp tk sangka...tak sangka u!!!kihkihkihkih...lemah lmbut ker aku nih????nk termuntah hijau kuning aku dgr...hahahah buuuwerkkkk!!!!tulun2...tu la..jgn nilai org dr luaran jer...

2 comments: