Monday 18 July 2011

Ganu ATAU Klate???????

Ganu @ Klate?????aku pn pening...wlaupun benda ni tk pasti lg...jauh lg perjlnan hidup ni....tp aku suke tnye soalan ni pd encek muncit.....encek muncit of coz la nk blik klate....huhuhu..aku????aku plak mesti la ganu kite!!!!huhuhuhu.....so cm ner skrg?????duk ptrajaya je lh....ahaksssss!!!!!!tk mo..tk mo...cni kos idup tinggi...klu gaji beribu ok lah.....tp ni gaji pun ciput jer...untuk sorang tu blh la..tp untuk berkeluarga aku tk sure la...lau ader ank nnti nk hantar ank lagi..klu sorang dh RM250..lau dua orang ank dh RM500..parah jugk kan???huhuuh....amboi....jauhnyer sampai ke anak aku fikirkan......hahahahahah...tk de lah..tu andaian aku jer...so aku tk mo la duk cni....encek muncit ckp lau balik klate dia blh bt bissness...nk berniaga n bt part time untuk wiring....best jgk..leh la tmbah pendapatan..sbb encek muncit ade la kemahiran tuh...bab berniaga plak family encek muncit ni mmg asal berniaga makanan...mama encek muncit berniaga hmpir 4 thn dkt shah alam....lagipun encek muncit pandai bt air soya...lau tiap2 bln puase encek muncit akan hantr air soya dkt kedai2...adoiii....teringin aku nk rasa...encek muncit dh jnji nk bg aku rasa nnti....hurmm...tp lau duk ganu pun ok jgk kan????kan??cume nnti encek muncit kene cari org la untuk bt partime wiring...sbb encek muncit tk knl sape2 kat ganu....ala...cm ni erkk??aku pun pening..bg aku tk kisah mane2 pun...sbb kltn n trg kan berjiran jer...tp lau duk ganu best jgk..dkt ngn family aku...ahaksss!!!!hahahaahahh.....

No comments:

Post a Comment