Monday 18 July 2011

harapanku

terharu...sedih..terkedu...bila ungkapan syg aku terima di msgku....sebak rasa hatiku ini...stlh lame kau menyepi...stlh puas aku hubungi..akhrnya kau mahu pulihkan keadaan...mahu seperti sediakala....aku gembira n bersyukur..namun permintaanmu membuat aku mkin mmbenci keadaan ini...penjelasanku kau perlukan untuk sesuatu yg aku sendiri tidak pasti...aku akur n mengikut rentak hatiku..ku biarkan tkdir yg menentukan..walaupun syg..rindu n pelbagai rasa...lebih2 lagi pada si kecil...namun aku tidak mahu terlampau mengikut rentakmu...sudah acapkali permintaan ini kau mahukan...tiap kali berlaku perselisihan, permintaan ini sering kau ajukan...aku sudah bosan dgn semua ini...kerna kadg2 aku rasa kau n dia tidak matang dlm mmbuat keputusan...akn aku biarkan semuanyer...akn aku bertahan selagi kalian tidak menyakiti n mengecewakan insan yg byk berjasa sejak kita kecil lagi....kuharap pertalian ini tetap akan pulih suatu masa....insyaallah.....

No comments:

Post a Comment