Monday 25 July 2011

bekal @ cafe????

hurmm...tibe2 rase nk bt entry cm ni plak..heheh..sbb ader la satu dua aku tgk situasi cm nih...bagi aku..aku lebih selese bwk bekal g Opis....1st memang berbalOi2 lah...jimat lagi menjimatkan...ahaakss!!!bkn aku kedekut atau berkira...tp simpanan hari tua la katekan..huhuhu....kadg2 dh bOsan la asyik mkn benda samerrrr je  kat cafe....klu aku masak benda yg same tiap2 hari tk pe plak...pelik lagi memelikkan kan??kan???2nd...aku ni jenis mOlOt bising ckit...lau aku beli mahal tp tk kene selera mau aku tk hangin??ye la..kite byr mahal2 kan??alih2 tk menepati citasa aku nih...kuar duit tp hampassantan...ingt aku byr pakai daun ker????mOlot aku plak duk pOt pet2...buat beratkan lagik bahu kiri aku ni kan?kan???tambah dOse saje2 jer...lau aku masak sendirik sedap ke tk sedap ker aku snyp jelah..tk sedap pun...sedappppp jgk...hahahhaahha...aci plak cm tuh yerk??ye  la ..maner bOlh downkan dirik sendirik..ye iddakkk???hhahaha....pastu  lau bwk bekal ni..time rajin masak2 la best2 ckit....pastu mkn plak terbuka jer........hahah..kunun2 aku la pandai masak..riak2.....riak tuhhhh.....dOse2...istifarlah...astarfirullahhalazim.......lau mls plak..ayam gOreng ngn sambal pun cukup....mkn pun lagik la terbuka..nk tunjuk la..walau mls pun aku tetap masak....hahhaha..pastu Orng pun ckp aku nih kedekut...aikkk???lantak ah..tekak aku...aku yg nk makan...ader aku kisahh????bkn aku mintak duet ngkO pun  kan??kan??aku punyer perut pn tk bising..ni kO plak nk bising???bOleh blah!!!......nasb tk kene pelempang ...sbbnyer aku ckp dlm hati jerkk...ahaaakssss!!!!

2 comments: