Friday 9 December 2011

alahai tempe plak dah.....

hai...salam...

sekarang waktu lunch..aku awal2 lagik dah makan..huhuhuhu..hari ni bawak nasik gOreng hailam...main campak jer...letak fish cake..ayam gaul ngn sedap..letak bilis ckit..gune perencah nasi gOreng hailam......huhuhu..maunyer terbersin aku...adOishh!!!tapi cedap..eleh2..puji diri sendirik plak.!!walaupOn semalam tidO lambat tapi gigih aku bangun pepagi masak untOk bekalan hari tua..Opss!!!bawak bekal tak der la duk fikir ape nak makan...plak tu lau mahal mOlOt aku cepat bebenOr mengOmen..kan dah menambahkan dOsa bagi aku....alahai baiknyer.....hikhikhik.....sunyi jerk kat Opis memasing keluar....rehat dalam 2 jam lebih..memasing ader hal lah....ader yg pergi alamanda..ader yg tengOk wayang..ala..sekarang kan duk cibOk2 citer Ombak Rindu......memasing tak lepaskan peluang g tengOk....aku???cukup la bace nOvel dia jerk..hikhikhik..lau en Qaseh ader kOmpem aku terjebak jugak...ngeeeeee.......tak kurang jugak ader yg membuta..hikhiiihik...aku??aku layan game la..jenuh aku nak menanam bunge2 nih..huhuhuhuh.....tadi bOrak jap ngn en Qaseh....tetiba en Qaseh cakap tak sabar nak jmper..windu katenyer....adOish..terharunyer....hahahahaha...saye pOn windu kamO.......sabar yerkk..eceh2..eceh...gediks!!!lau dah kawin cenggini jugak ker..saling rindu-rinduaan????heharap la...insyaallah......awal2 lagik en Qaseh cakap suh masak cam biase...kali ni en Qaseh suh aku buat asam pedas ikan pari lagi...en Qaseh cakap nak  rasenyer lebih baik dari hari tuh...hari tu kan masam ckit.....aiseh...satu cabaran bagik aku nih.....berdebar jugak takut tak lulus jadik isteri!!hahahahaha......alahai cam cabaran dari mak mertua plak..Opss!!!insyaallah akan aku buktikan kemampuan aku..cewaHHH!!! biler aku tnye nak makan aper lagi.....en Qaseh  cakap nak tempe plak dah...alahai...tu la..aku ni jarang makan benda2 alah cenggitu......tapi tak per..untOk kamO akan saye usahakan....mOga saya dapat mendamaikan perOt  en Qaseh  yg makin kurang membOyOtnyer..ahakssss!!!!

2 comments:

  1. rajin sungguh la memasak...hahahhaa..bagus2 semua nak ke arah tu...

    ReplyDelete
  2. hikhikhikhik.....mudah2an dgn keizinanNYA....:)

    ReplyDelete