Sunday 4 December 2011

ape rasa????

hai...bOsanla..kenkawan tak sampai lagi..hujung minggu ni aku main tenet jer..tapi tak update pOn blOg...sesungut sO aku malas la.......menahan kesakitan jerk...adOi...en Qaseh pOn kene sabOOOo je la...huhuhu...sOry!!!!syik aku dOk gOdek2 faceboOk ni..tetiber jer.......glupppp!!!!

tertengOk la sesuatu,,,huuhuhu,...pe perasaan kOrang bile kOrang tengOk insan yg pernah kOrang sayang sedang berbahagia?????fuhhh!!!!mau sempOt kOt.....wakakakaka.....aku???aku buat derkk  je kOt....ye la dOakan je la agar dia berbahagia....mungkin ader hikmat disebaliknyer....kite tak tau kan???cewahhh...ayat cOver beb.......tapi kan..kekadang tu biler ingat balik dia tak sepatutnyer berbahagia atas penderitaan Orang lain....huh!!!ayat kejam tuh....hahhahahah.....alah...ape2 je la..yg aku tau sekarang emOsi aku terganggu....sebab???ntah.....sesungut kOt..ahakksss!!!

No comments:

Post a Comment