Friday 2 December 2011

plant tycoon

hai..

skrang gilerkan main gme plant tycOon.....hihihi....memula tak pandai nak main...tapi gOdek punyer gOdek bOle la....tapi kene sentiase tengOk la.....memain tanam pOkok bunger jual pOkOk bunge.....xcited aku main..hahahaha....tang nak jual memahal tuh tak der plak custOmer nak beli......diaOrang tak beli aku tak der duit la nak upgradekan aku punyer taman tuh..aiseh...dah biler balik umah..sOk2 dtang keje bukak jer tengOk2 taman byk yg dah rOsak...sedih woooOOo.......cam real2 jerk..wakakaka!!!!tapi syOk ahhh..layan jerkkkkkk.....kat uamh pOn aku duk citer kat member...cam nr la pOkOk2 bunger kat Opis.....diaorg ingat aku tanam bebetOl....bile aku cakap gamer jenuh kene gelak...tapi betOl woOOo...xciter nak tengOk tumbesaran pOkOk2 kite..cam real..hahahahhah.......best woooOO...


ha...tengOk...ni la ghuper tanaman aku..tu tak besar lagi..ader yg tak berbunge lagik......siap bOle amek gambO lagik tuh....ko adOOO???wOoo....abaikan tulisan yg cakar ayam tuh.....ngeee.....

No comments:

Post a Comment