Wednesday 14 December 2011

mampukah aku????

saat diri akan dimiliki dan memiliki.....saat diri akan dikelilingi bahagia....terdetik suatu rasa.......pelbagai rasa terbit dari hati wanita....yang membuatkan diri merasa kalut dan bimbang...perasaan berkecamuk bisa membuatkan aku tidak senang dengan keadaan disekeliling.........terbenam dalam diri....antara suka dan duka...antara kemampuan dan keinginan....manakah harus aku fikirkan....semuanya membelenggu minda...........mampukah aku membahagiakan insan yang bakal bergelar sang suami...mampukah aku melahirkan zuriat2 penyambung kasih antara aku dan sang suami....mampukan aku menjalankan tanggungjawab seOrang isteri demi menjaga kehormatan sang suami...keharmOnian rumahtangga.......mampukah aku menjadi seOrang menantu yang bisa menyenangkan hati ibu mertua????mampukah aku??kini semua persOalan yang timbul bermula dengan perkataan mampu......yang benar2 menduga kemampuan ini....sejauh manakah kemampuanku tidak bisa aku menduga..aku tidak berdaya memuaskan hati semua insan namun pasti kucOba....hanya dOa berserta usaha mampu kulaksanakan..mOga semuanya lancar walaupOn pelbagai dugaan yg menghalang..insyaallah......

2 comments: