Tuesday 6 December 2011

boleh plak gitu???

pepagi diaorg bising2..cakap sal pertandingan dikir barat antara seksyen hari tu...aku memang ader pergi tengOk..nak kOmennyer tak pandai la..lau tak mesti aku jadik juri..wawawaa.....hari tu kemenangan berpihak pada sekyen KP..cewah skema giler ayat........sekyen akaun dapt nO 2......syukur la..janji dapt nO...tak sia2 berlatih bagai nak rak..bukan aku la..diaOrg...hihihihi...aku penOntOn jerk...tup2..tetiber hari ni cakap sebetOl2nyer kemenangan berpihak pada sekyen aku....skema lagik ayat...hahah..eh2..betOl ker???bOle plak cenggitu??alasan juri salah kire..tu aku dengar2 citer la...dari salah seOrg ahli yg masuk dikir tu.....aiseh..cam ner la bOle jadik cam tuh...tapi diaOrang melawak plak ngn aku.....lagikan AIM18 bOle salah kire..inikan pulak pertandingan cenggini jerk....hahahahahahh.....betOl jugak tuh......pe2 pOn tahniah pada kOrang semua........ahaakksss!!!

No comments:

Post a Comment