Friday 30 December 2011

2011 dalam kenangan

salam..

tak lame lagi dah nak masOk tahun baru..2012....berakhir sudah tahun 2011....maka dengan itu bertambahla satu lagi angka dalam usia aku..hihihihi......dah tua ghupernyer..kah33.....pelbagai dugaan dan cabaran aku tempOhi sepanjang itu.......alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerna masih memberikan aku peluang untuk menikmati keindahan di buka bumi ini........banyak juge kenangan2 aku disekitar 2011.....antaranya......

@@@  aku memiliki blOg ini pada 13 julai......dengan itu segalanyer aku cOretkan disini....aku curahkan rasa hati aku dan berkongsi dengan sesiapa saja yg sudi menjengah ke blOg aku yg tak seberapa ini...

@@@  dan yg paling aku hargai dan tidak terduga..aku disunting menjadi kekasih hati insan yg sentiasa disisiku kini....pada 3.3.2011.........perkenalan sekitar pertengahan tahun 2009 kami ikatkan dengan percintaan..seterusnya dikukuhkan lagi dengan ikatan pertunangan pada 28.05.2011....alhamdulillah semua berjalan lancar......walaupon aku sedikit terguris tika itu dengan segelintir manusia yang tidak bisa memahamiku....tapi syukur ayah dan ibu sentiasa ada......

@@@   aku kerap  memasak untuk tunanganku jika dia datang ke sini..memahirkan dan memantapkan lagi skill masakanku...walaupOn dikOmen tapi en Qaseh sentiasa memahami.....time kasih...destinasi kami adalah di tepi tasek...maka kerap jugak la aku lepak dekat tasek...hihihihih...

@@@  pertama kali aku menyambut besday aku dengan insan yg bergelar tunangan

@@@  banyak tempat yg aku baru bOle pergi..cam I-city...tasek s.alam...titiwangsa....tu pOn harap Org bawakkan..harapkan aku ne tau jalan...ngeh.....ngeh....

@@@  tahun ini jugak genaplah aku disini selamat 3 tahun untuk berkhidmat....

@@@  aku mula pandai dan terlebih excited untOk bawak kereta..mula2 aku bawak kancil ayah pastu terbaru aku bawak cik herry en Qaseh....best wOooo...ngeeeee....

@@@  aku terserempak dengan ex bOy sampai demam2..sebelOm2 ni tak pernah jumpe pOn maner2 ex bOy bile dah clash.....cam ramai la plak..ahaksss!!!

@@@  sampai ke hari ni hubungan aku ngn abg ipar tetap dingin bermula dari hari pertungananku...aku biarkan jer...semOga akan jadik lebih baik.....

@@@   hubungan aku ngn bakal ipar aku jugak tak semesra dulu..aku akan biarkan mase yg tentukan...

@@@ terbaru aku dapat memilki set bilik tidO sendirik...lengkap!!!biar pOn ayah yg pilihkan...anak ayah kan.....ngeh..ngeh..ngeh...

semOga kedatangan tahun 2012 akan lebih bermakna dan membawa pelbagai pembaharuan dalam hidOpku....mudah mudahan apa jua yg aku inginkan dan impikan menjadi kenyataan dengan izin dariNYA...aku bermOhOn semOga semua akan berjalan dengan lancar.....selamat datang tahun 2012..selamat tinggal 2011....2011 dalam kenangan......

No comments:

Post a Comment