Wednesday 7 December 2011

(^^_____________~

diantara sesuatu yg aku selalu buat.....kekadang cam jadual harian plak..ahakkss!!!!

@@  sebelOm keluar umah bye2 dulu...biasenyer kat hOusemate yg keje kat tempat lain.....kurang2 kiteOrg  akan cakap bye fi!!!bye yan!!bye chik!!! bye niza..hehati yerkkk....hikhikhik...lau dah kawin mesti bye2 kat en sOami plak..cium tangan..cium dahi..cOmOlOt..aikh..tetiba!!!...ahaksss!!!

@@ pepagi infOrm kat en Qaseh nak g keje..dah sampai Opis pOn infOrm jugak....dia pOn samer kene bgtau..lau tak aku tukar jadik ijauuu..hikhikhikhik...

@@ makan bwhite untOk kesihatan..tu pOn kekadang luper..ag2 lau tengah kewangan sempOt...hahahaha.

@@ makan Oat..sekarang la..sebab kOnOnnyer diet..hikhikhik..

@@ update blOg...lau der idea..mencurah2 ke ladang gandum..tapi lau tak bersawang la blOg aku nih...

@@ sekarang ngah main game plant tycOOn....kene la sentiase jenguk ape dah jadik ngn bunge2 aku nih..syik mati jerk...kene serangan penyakit..nak beli Obat duet tak cukOp..jual bunge mahal2 tak der Org nak beli..ahaakkkssss!!!

@@ jenguk2 gOssip jap..cam OHBULAN...OHARTIS...BEAUTIFUNARA...MURAI....ROTIKAYA.....saje tengOk aper gOsip terkini..ahaksss

@@ call pak cik alias...lau aku tak cOl sehari mesti malam tuh ayah aku akan call....lau tak cam pelik jerk..anak ayah kan..ngeeeeeeeee......

@@ dah sampai umah balik keje infOrm kat en Qaseh dah sampai..dia pOn same..lau tak aku tak mO kawan..hahahahah..

@@  kiss2..lap2..mis2..hikhikhik..ape tuh?????????

No comments:

Post a Comment