Monday 19 December 2011

kalaulah.....

kalau lah aku dapt baca fikiran Org kan bagus.......kalaulah aku dapat faham lebih dekat hati Org kan elOk..kalaulah aku dapat berterus terang dalam ape jua keadaan kan senang....kalaulah aku bisa memuaskan hati semua Org alangkah damainya hatiku.....kalaulah...............idOp dengan kalau tak kan ke mana....kate seseOrang padaku..hurm....betOllah.....idup ni bukan sinetrOn...cerekarama....yg bOle diarah2..yg  bOle dibuat mengikut hati kita........idOp ni ibarat putaran rOda..kekadang ke bawah.kekadang ke atas.......kite yg harus menerajui kehidupan kite.....susah senang kite yg tentukan........ramai yg suke apabila kite senang dan ramai yg lebih suke andai kite tersungkur.......bukan senang mencari teman yg bOle bergelak tawa...bersenda gurau.....suka duka bersama....aku jua tidak mampu jadi begitu........aku bukan seOrng kawan atau manusia yg mempunyai hati yg sebaik itu....kekadang tanpa sedar...aku bisa mengguris hati dan perasaan..........cume aku cOba untOk menjadi lebih baik dari sebelOmnya.............kekadang tanpa sedar.......kawan sendiri bOleh mencaci kawan sendirik.....seperti kata seseOrang......baik didepan belOm tentu baik di belakang...ahhh!!!!sukar.....sukarnya menjadi sahabat terbaik............

No comments:

Post a Comment