Friday 9 December 2011

stress!!!!!!

alahai......

kekadang tu stress tau...tensiOn sesgt...tak tau nak cakap cam ner lagik....aku tau la.....tak sihat..tapi pandang la kiri pandang la kanan...tengOk jugak keadaan sekeliling.......memang aku tau...... adat la lau tak sihat cenggitu..lagi2 la kalau selsema....cam aku nih..sentiasa...aku memang kurang antibOdi..hujan ckit demam selsema....habuk ckit selsema..mandi lelama..lwat2 malam selseme..pastu sempOt......yg paling tak bOle blah biler dah selsema tau2 jer la...sOk sek sOk sek..kekadang malu jugak........cam bebudak tadika.....hingus mengalir jerk..yerkk!!!tapi tahan wOOoooo...amik la tisu.....pastu g la tOlilet buang segala benda alah tuh...jangan la main hentam jerk....buang depan2 Orang.....kene tengOk la....ntah Org tengah makan ker..tengah minum ker...lagi2 aku nih..pepagi makan Oat....lau makan benda lain pOn leh terbantOt.....bayangkanlah tetiber ader jer buang benda alah mase tuh..kuat plak tuh.....tak tOleh kanan kiri dah...tak ke terbantut selera aku......malu la ckit.......hOrmat ckit kat Orang lain...jangan pentingkan diri sendiri jer.....aku pOn tak tau nak buat cam ner..nak g tegur aku segan...2 3 Orang kenkawan nak tegOr pOn tak smpai hati......takut kecik hati...alih2 aku jerk yg memendam rasa......time nak makan pOn berjaga2....takut.....dah terbantut selera saper nak jawab???dari kesian aku rase nak marah...tapi sabO je lah........alahai.......

No comments:

Post a Comment