Tuesday 27 December 2011

bersama kamO



tetibe jerk termasOk gambar ni..layannn je la....

1st Day

cam biase la aku lau en Qaseh datang mesti masak untOk dia...alahai baik bebenOr la..hahahaha......dah janji nak g nilai carik barang2 ckit...sO sebelOm tuh kene isi perOt dulu..baru nyaman sihhh.....


first time buat cOslOw...ala2 KFC punyer..huhuhu...campOrkan kObis + carrot + mayO + lada sulah + susu segar + gula + garam = cOslOw De Qaseh..eceh..eceh...en. Qaseh cakap sedap..buat hari2 pOn best....ala....


sebab lapO sesgt tak sempat amik gambO awal2.....sOtOng celOp tepung serasi bersama ngan sambal tempe bilis berpetai sedOndOng...ewahhhh!!!kelass kO jahh!!!!


tadaaaa!!!!!hari tuh dah janji nak buat lagik asam pedas ni....kali ni bangga gegiler....en Qaseh amik sudu rase....alih2 dia cakap...HAAA...ni baru betOl rase dia......cumer kurang masin......alahai...tak cOmplete lagik....ngeeee.......


ni mase kat IOI MALL...carik barang2...alih2 tengOk benda alah ni..aku nak bergambar same tapi en Qaseh tak bagi...untOk bebudak jer katenyer...pepandai jerk!!menci!!


cOmel jer...lau tOlak kOmpem tak bOle bangun..jahat!!!kihkihkih..kat cini la aku jumpe ex-bOy..terkezut berOk aku..berOk pOn tak terkejut cam aku..alahai.......cam citer hindustan plak..berselisih..pastu pandang2.....marah betOl en Qaseh biler tau...aku plak sampai demam terkejut!!wkakaka....bukan aku rindu ke aper..terkejut sebab betOl2 lain...ke aku silap Orng???aisehhh....


cam biase...ner bOle miss rOti kat sini....sedap + murah = berbalOi2...


ni rase tuna ngan mayO..sedap!!


ni inti pOtatO...bOle2 ajer rasenyer..lau letak sOs baru terangkat..pergghhhh!!!


ni la hasil bOrOng di nilai...hampir 1k jugak berhabes.....naik lenguh tangan ni..tu Ok lagi...tapi pOket pOn kempis dah...hahahahaha..



sebab beli banyak dapat la hadiah pen ni..pastu dapat plak isi bOrang cabutan bertuah 4 keping...lau bertuah la...


dah letih bOrong cadang nak g makan steambOot kOnOn2nyer...dah singgah kat restoran nelayan...alih2 cancel sebab aku asyik bersin jer..lagipOn orang ramai giler.....steambOOt bertukar jadik satay kat hentian shah alam...hahahhaha..satay dia Ok sedap cumer satay daging tak best sgt...liat..kuah dia mabeles... en Qaseh hantO aku balik......sampai umah dah siap2 mandi dan nak tidO....en Qaseh call cakap tak der Org kat umah dia..pintu plak terkunci..adik2 kuar....alih2 en Qaseh datang amik aku balik...siap ala kadar macam mak cik enOn jual sayur....pusing2 jap singgah kat brOther cOrner..nak makan satay..tapi dah habes....makan OblOng daging jer..sedap.........mesti org ingat en Qaseh bawak bini mengidam..kah2...muke cam Org pas pantang pOn ader...ahakkkssss!!!!

2nd day

pepagik lagi en Qaseh call ajak g mandi manda...aku malas ah...demam + selsema..tak selesa ah....aku dah cakap awal2 tak nak pergi.aku pOn sambung tidO balik...alih2 aku dengar Orang ketuk pintu..ghupe2nyer en Qaseh...ape la..degil tOl..orang cakap tak nak g tak nak la...geram tOl aku!!!dah la adik bradik ngn mak sedara dia ikOt jugak.....alih2 aku siap2 ala kadar..turun pOn ngn muke kelat...sepatah pOn aku tak bercakap...marah la kOnOn2nyer...



kami ke desa waterpark..nak masOk bayO 24 hengget untOk dewasa...bebdudak 17 hengget...ramai giler Orang..dah bayO tiket dapat la gelang emas nih...pakai la nak masOk kat dalam..lau tidak..tak bOle masOk...




ABC ni rege dia 4 hengget..tak sedap..kurang bahan...Opss!!bukan kurang bOle dikatakan tak der bahan..


en Qaseh yg sOnOk sesgt bOle mandi....aku paksa cepat2 naik salin baju temankan aku...ambOi2..pakse Org ikOt..dia plak sesedap jer tinggal aku sensOrang...


gelagat pengujung..


aku yg dah panas..sib baik ader nOvel..lau tak cam Org hilang akal jer aku...


muke sememeh jer...


semangat semua nak naik menda alah nih....

aku bOsan giler g sini...tak suker ahh..dengan panas terik...mandi manda...alahai....lebih sOnOk mandi laut atau air terjun....senang!!tak payah bayO..mandi plak sOnOk weh....semulajadi....aku ajak en Qaseh balik..buat muke kelat....alih2 dalam kOl 3 lebih gerak balik..singgah jap umah mak sedara en Qaseh sOlat..alih2 sampai malam kat situ...aku ngn en Qaseh kene memasak..masak je la ape yg ader...huhuhu...mak sedara en Qaseh baik gegiler..pak sedara dia pOn baik...anak dia lagi baik....hahahahah...sOnOk g saner...dapat bace banyak nOvel....nanti  bOle pergi lagi.......ngeee.....

3rd day

ni hari en Qaseh dah nak balik...sebelOm tuh janji nak lunch sesama..tapi aku terlebih rajin plak..masak ayam percik....pastu buat la pengat nangka...tu request dari en Qaseh....buat je la..dalam marah2 tetap tunaikan tanggungjawab..eceh..eceh....sO g la makan kat tepi tasik..dah tu jer tempat biase kami lepak...hahahahahah....pastu en Qaseh ajar aku bawak cik hery...sOnOk ahh...layanzz...


pengat nangka..nangka ni beli mase g nilai.....3 plastik 5 hengget..


ayam percik Qasehku....kah2...tak bOle blah name..tapi sdap wOooo....


kelass kO jahhh!!ni betOl2 bawak Ok..bangge + terharu - riak..hahahahha.....memula bawak cam Org mabuk..lelama ckit sOnOk plak....biler lOri besar kat blakang mula aku gelabah tapi en Qaseh cakap jangan kalut..buat biase2 jer...ambOi..mentang2 dia pandai bawak...tapi seyes sOnOk...paling sOnOk biler en Qaseh cakap.."ha..pandai pOn bini abg.."ngeee....saye maluuuuuuu.......


rOti canai buatan en Qaseh...dah super lempeng aku buat garing2..tapi sedap...aku cicah ngn ayam masak merah..


tetiber ader gambO en Qaseh mase mude2 dulu...hahhahaha.......

kali ni tak sOnOk sgt....macam2 benda jadik....tambahan plak sesungut hampir tibe.....tapi biarlah rahsia..ngeee...minggu ni aku balik kampOng..sOnOknyer!!!

tata!!!

No comments:

Post a Comment