Sunday 4 December 2011

merepek dikala bOsan

hurmm....fifi ngn miah baru sampai...sO ader la Org kat umah..lau tak aku tutup pintu siap kunci bagai lagik...hahhahaha.......bOsan2 ni mulala nak menaip yg bukan2..hahhah......rindu kat en Qaseh..lau en Qaseh tau rindu dia nih mau kembang semangkOk...kihkihkih...best gak lau rindu dapat gelang..rindu lagik dapat cincin..rindu lagi dapat rantai...hahahhaha...gila emas!!!!!hahha...semua tu tak penting....hati yg ikhlas dalam mencintai tu yg penting....cewahhh!!!!hari ni sibOk la plak en Qaseh...keje.....ape la..hari minggu pOn keje.......duk je la umah teman aku nih..wakakaka!!!!!lagik 20hari en Qaseh nak datang...ye jer aku..kemain jauh lagik dah menghitung...alahai..tak kesah la...banyak plan kali nih katenyer..tu yg aku terxcited tuh..hahhahahha....pastu aku balik kampOng..banyak yg nak diuruskan...mOga2 semuanya berjalan lancar...amin...........miss u..ngeeeeeeeeeeeeeeeee....

No comments:

Post a Comment