Friday 16 December 2011

tertangkap jua

salam...

pepagik lagi online HRMIS...tapi asyik hang jerk memanjang...susah aku nak update..aiseh....hari ni dengar plak citer kawan aku...kawan aku ni dia tinggal kat Quartes.....sebelOm ni dia ader la repOrt pOlis sal kejadian cabul dan ragut.....tapi dia tak sempat kene la.....cume nyaris2 menjadik mangsa....ALLAH masih memberikan pertOlOngan...ye la..kekadang kite tak sedar..dalam pelbagai rupe dan bentOk ALLAH menOloNg hamba2NYA.....cume kekdang kite sbgai HAMBANYA alpa...eh..cam ustazah plak.....tadik dia citer kat aku pemangsa dah tertangkap..alhamdulillah.........kire selamat la ckit....dia citer la kat aku pengalaman dia cam ner semalam kat balai pOlis.....ngn menahan ragam family pemangsa...aiseh..bikin kecOh!!!!sampai ader satu ayat kawan aku cakap yg dituturkan Oleh ibu pemangsa......bukan mampOSss pOn!!!ambOi canteknyer bahasa.........alahai......aku dengar kawan aku citer mak pemangsa tu cakap cam tu pOn tahan sabOr je la....adOiii.......ye la..mungkin tak bOle trime anak kene tangkap..tapi bawak2 la bersabar.....dah sahih ader saksi tak payah la nak kecOh2..maki hamun..biarla pOlis buat keje diaOrang...lau tak bersalah lepas la....lau bersalah paham2 jer la.......tapi aku tak tahannyer bOle kawan aku citer pemangsa tu cakap dia rasa ader yg kecik ader yg besar..ape tu!!!!!!??????????pepaham je lah yerk lau dah istilah mencabOl nih...takuttttttttttt.....mintak2 dijauhkanlah semua benda tuh....kite yg besar gedabak ni pOn takut.....cam ne lah lau kene kat budak2...kesian..bukan diaOrang tau ape2 pOn......hrap2 semua selamat..............amin.....windu ahh en Qaseh....aikk??tetibe!!!!!

No comments:

Post a Comment