Thursday 8 December 2011

kawan baru semalam

semalam balik lambat lagi...sensOrang...en SS nk tOlOng ngantO tp nak berdikari ckit..ewah!!!!menunggu la aku sensOrang dkt bus stOp...dalam hati berdebar2 wOooo..tetibe jerk malam ni tak der Org..biase2 ader la sOrang dua yg tunggu bas..aiseh......takut jugak..hikhikhik..nak tel en SS segan sehhh!!!!tak pe..tawakkal je la....takut sih bile tetiber jer suasana sepi...tak der kenderaan langsung yg lalu..seram lagik menyeramkan.....alih2 telefOn en Qaseh.....ajak bOrak2...padahal en Qaseh pOn sibuk ngn keje...Ot katenyer..ala....borak2 jap dalam kOl 9.15pm bas lalu....aku pOn tahan je la...kOnon2nyer baik la tnyer g tak area umah aku kat driver bas tuh.....biler dia angguk jer cepat2 aku naik bas...hihihihi..dalam bas pOn ramai jugak penumpang.......aku duk sebelah pOmpuan nih....dari aku naik ag dia senyum...aku senyum la balik....pastu sambung balik cakap ngn en Qaseh bgtau dah naik bas.........pastu aku letak phOne...pOmpuan sebelah aku pOn tnyer......."Org kelantan ker??"......uishh......aku cakap tak eh....Org ganu...hikhikhik......dia pOn senyum Owhhh.......tetiber jerk jadi peramah aku ni...bOleh plak cakap byk ngn pOmnpuan tuh..cam dah lamer kenal....hahahaha.....namer dia ERNI......adik lagik..keje kat wisma sumber asli.....Org kelantan..cantek..puteh gebu..manis.........cOme lOte ahhh...alih2 tukar2 nO phOne.......dia duk Quaters P9 jugak....nak sampai kat umah aku tuh adik tuh cakap nak tOlong tekankan..alahai baiknyer..bOle buat menantu nih..hihihihihik.....dah sampai aku plak bOle cakap kat adik tuh...Ok balik dulu..hati2 yerkk..ambOi2 mentang2 dah sampai bOle plak nasihatkan Orang...hahhahahahah..tak pe same2 ingat mengingati...hikhihkh..sampai jer kat umah tengOk2 ader selipar kat luar..aisehh..sape plak datang...OoooOOo.....pak cik kat tempat keje hOusemate datang betOlkan paip.....hahahhahah......dah elOk dah paip umah kite...ahakkksss!!!!

No comments:

Post a Comment