Monday 19 December 2011

edisi bengang!!!

adOi la......pOtOng tOl ahhh!!!cam2 ragam manusia nih....aku tak faham la...memang la ade beza antara pegawai ngn pekerja bawahan a.k.a kuli cam aku nih...tapi tak der maknernyer nak mengarah2...lau untOk keje aku tak kisah...ader jugak antara kenkawan jugak..mentang2 diberi kelOnggaran amik kesempatan......dah tau keje banyak sO settlekan sendirik la..dah kO dibayar gaji untOk buat keje tuh.....jangan nak bebankan Orang lain plak...lau memang kO banyak keje orang tak kisah..tapi dah nampak keje banyak tapi still melepak bercanda bagai ape kes kO???....alahai..tOlOnglah........bukan nak berkira ker aper..tapi tengOk2 la kawan....semua ader keje..bukan nak menabur budi selalu..jangan amik kesempatan la kawan!!!...aku pOn pelik....kekadang memang sibOk..semua sibOk...keje cini tak kan habes melainkan tak der dah Org nak beli umah..ahaksss!!!tengOkla ckit....dah lau peminjam call nak cakap ngn Org yg buat akaun dia dah semestinye aku kene pass line....tak kan aku nak tOlOng citer ape2...bukan aku tau pOn...bukan tak nak amik tau..tapi memang dah bukan keje aku......eceh!!bile jawab cenggitu mesti kene debik...kene sOund baekkk punyer....cakap tak amik tau la...tak nak blaja lah..tapi biler terkena kat batang idOng sendirik cam ner???tanyer hal2 lain samer jerk..2 x 5..5 x 2...samer..tak tau..sO paham2 sendirik je lah....walaupOn berpangkat tapi tOlOng ahh..jangan la terlalu angkuh sangat....Org lain pOn banyak keje...tak payah la nak pesan2..sepatutnyer dah tugas.. sendirik mau ingat la.....agak2 lau aku cakap tak mO jage helpdesk sebab keje bertimbun..cam ner????ader kO kesah jahhh!!!!ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment