Friday 23 December 2011

balik kawin ker???balik tunang ker???

hai....salam

entri ni dah lame aku taip..cume hari nih baru aku pOStkan.....

hari tuh aku ader infOrm dekat pegawai aku yg aku akan bercuti seminggu.....bOle plak dia cakap cuti kawen ker???hikhihkihkhik....tak sampai masenyer lagi la....tapi aku pelik la..sape2 jer lau cuti lame ckit mesti sOklan2 cenggitu ditnyer..especially  bujang......balik lamer nak kawen ker???balik nak bertunang ker???tu la sOklan2 yg bakal membOlos gegendang telinga nih.....memang bagi yg bujang sOklan2 cenggitu tak kan larik lah.....tapi tak semestinyer kan....bagi yg cam aku ni perantau...ewahhh!!!mesti la kene cuti lamer..baru berbalOi2.....perjalanan dah makan hari...lau cuti jap jer tak sOnOk ah........
tapi tak de plak yg tnyer balik kampOng cuti lamer tengOk mak ayah ker???tengOk adik beradik ker??tak pOn tnyer lah...balik lame2 tengOk sawah bendang ker???itik2 lembu ker???ahaksss!!!ni kekadang tuh malas dah dengar sOklan2 cam tuh..dOa2kan jer la biar kami2 yang bujang  senang nih cepat2 kawen dan buat anak reramai..meramaikan lagi ummat nabi...ngeh..ngeh...kan bagus cenggitu....amin....hikhikhikhik....

2 comments:

  1. tu la pasal...ayat sama je....takpe ayat beramah mesra

    ReplyDelete
  2. hahahha..lau dah kawin duk asing2 mesti kene tnye hantar bekalan ker???ahakkkssss!!1

    ReplyDelete