Wednesday 7 December 2011

kalut

salam...pagik..

hari ni sampai awal kat Opis walaupOn semalam balik lambat..huhuhuu...nak cOret2 ckit..sekarang entri aku selalu tak bergambar..aku punyer kabel tak tau duk maner..hahahahaha......semalam Ot sampai kOl 9pm...siapkan ckit keje2 maner yg patut......nasib baek la semalam ada pasar depan Opis sO meriah sikit...dapat la mengurangkan rasa takut yg menguasai jiwa..eceh..eceh....ingt aku berani sgt ker????hahahaha.......sbnrnyer kawan nak tumpangkan tapi tak mO susahkan dia...huhuhuu..baik tak??baik tak aku??hahahahahah...tk pe nnti aku nak tumpang jugak !!!..sO semalam aku tunggu la bas sensOrang.....aiseh..lau sensOrang ni pelik ckit...rase kelat jerk  muka nih....nak senyum salah....nak sengeh salah......yg aku tau rasa takut tuh ader..hahaha..ye la memalam sensOrang....lau pak cik alias tau mau sebakOl dibebelnyer..hikhikhik....tunggu punyer tunggu sampai la bas dekat kOl 9.30pm....tergedek2 aku nih.....sampai kat umah dalam kOl 9.45 gitu.....sampai2 jerk terus inform kat en Qaseh dah sampai..pastu kOl pak cik alias jap.....wajib!!hehehehe......dah settle semua terus ke dapur..bersihkan ayam ngan daging yg dibeli kat pasar...aku mintak tOlong rOOmate aku bawak balik..takut busuk nak sampai malam cOz aku beli petang tuh.....dah basuh2 semua duk pk2 nak masak per..en Qaseh suh masak daging masak kicap....aiseh..kene makan nasik la plak.....kOnOn2nyer nak diet la..tak amik nasik sgt...wakakaka!!!!aku pOn rebus la daging dulu bagi empuk..senang simpan dalam peti..nanti nak masak tk payah tunggu lelama.....buat daging masak kicap...aku biarkan jer kat atas dapur pastu aku g mandi ngn membasuh la......sesiap mandi....tengok2 daging aku hampir kering..hahaha.kalut aku takut daging masak kicap jadi daging masak rentung...hihihihi......lame giler aku mandi..dalam 30 minit tuh....wawawaawa....ye la..membasuh sekali kan???padahal memang aku jenis mandi lamer..hikhikhik..lau kat kg mesti kene sOund baeeekkkk punyer.....mandi ape lamer sgt tuh???ape ditilik la......tak pOn.....uishhh..budOk ieda nih...kalu dia duk bilik air gini la..tu yg parOk air tuh........tak pOn...Oittt...cepat ckit..wak naper tau lame2 ngat...hikhikhikhik...cenggitu la lau kat kg...mak ayah adik2 dah tau dah..hahahah........tapi aku rase aku mandi cam bise2 jer..ikOt step...tapi ntah.......dah siap2 semua bOrak ngn en Qaseh jap..dalam kOl 11.45 masOk tidO pas miss u miss me...lap u lap me...kiss2..muah2...muahahahahha....ahaksss!!!!!ngeeeee........

No comments:

Post a Comment