Friday 9 December 2011

awal tOl

pagi....

hari ni sampai awal gitu kat Opis...sepi jerk...bakal pekerja cemerlang nih..hikhikhikhikhik.....pepagi sampai jer terus masak air......nak makan Oat..lapar la plak...eceh2....diet la kOnOnnyer...hahahaha......agak2 nnti jumper en Qaseh mesti dia cakap lagi cam mase jumper hari tuh......eh2...dah kurus syg abang.........alahai.....perlilah tuh...aku akan balas balik..ye la..diet kan..dah kurus 1/2 inci..hakahakahahakak...semalam tidO lewat tengOk citer cina.....apekebendantah tajuk dia aku pOn tak tau...tapi yg pasti aku dah pernah tengOk sebelOm nih......tpi semalam asal nak masuk tidO jer cam tak best plak...kene tengOk sampai habis jugak...alih2 dalam kOl 12 gitu baru leh masuk tidO ngn lene..wakakaka!!!!ni dah siap2 makan update blOg jap....sesambil tuh g terjah blOg yg biase aku fOllOw...ala silent reader kan..hikhikhihik...hari ni santai cikit cOZ hari jumaat dan yg paling penting keje aku hampir siap..yuhuhuuuuuuuuu!sOnOk!!

No comments:

Post a Comment