Friday 30 December 2011

tentang dhia

salam...pagi semua...

semalam aku balik keje awal.....kenkawan pOn ramai balik awal..memasing cibOk duk bercerita semalam hari last citer tentang dhia.....aku nak jugak ahh tengOk ending citer tentang dhia...sebelOm2 ni aku tak la ikOt sgt citer tuh..tapi tengOk jugak la..gitu2....bukan ape..aku ni malas ckit nak tengOk citer bersiri nih...bukan ape..bile tak tengok sekali dah tak tau ape kisahnyer..pastu cecibuk tanyer kenkawan plak...jadik cam malas gitu....citer tentang dhia plak aku tengOk lau aku balik keje awal..lau lambat melepas la...tnyer kenkawan pOn  feel dia tak same cam nengOk sendiri kan??kan??sO semalam bOle la tengOk ending dia...tengOk2 si melly dah bertudung...nampak sgt lamer dah tak tengOk..hahahaha......roOmate aku punyer la terlampau menghayati...sampai bertali arus air mate..hahaha..duk nenangis....alahai...sensitifnyer....hhihihi......cian plak aku tengOk...mase part dhia tengah nazak tu kan kepala dia bOtak..aku ngn  puan bOle bantai gelak....hahahahhaha...........ye la..tak nampak real dia punyer bOtak tuh...huhuhu..tapi roOmate aku tetap ngn cedey dia...betOl2 menghayati la.....tapi tak best sgt dia punyer ending tuh.....mak mertua dhia ngn adik dia si zetty tu tak tau ape kesudahannyer.....habis cenggitu jer...buat la mak mertua dia jadik giler ke sebab bersalah......jadik sasau ker......kirenyer cam ader pembalasan la dari segala kejahatan dia pada dhia selama ni..tak la habes cenggitu jerk....aku ngn budak2 umah tak puas hati la habes cenggitu jer.......tapi ye la..bukan citer kami buat pOn..sape kisah kan???kan???ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

2 comments:

  1. tu la pasal..tak syok la kesudahan die cmtu...si melly gak yg best...alhamdulilah la die dah berubah...tp mak mertua die abis cmtu je...memg tak puas ati

    ReplyDelete
  2. hihih..tu la..melly gak idOp bahagia.......

    ReplyDelete