Wednesday 19 October 2011

tersentap nek jah!!!!

hai...tak balik keje lagik...kOl  9 nanti aku balik la..update blOg jap....hihihihi......aku nak citer sal hati aku......aku rasa tersentuh..cedey....terkilan...tersentap nek jahhh!!!!!mungkinkah hanya aku yang terlebih perasan????????tak mungkin sebab ader jugak yang merasai ape yang aku rasakan.....sedih!!!!tersentap nek jah!!!kenkadang aku tak bOle kawal emOsi....cara layanan Orang...aku bukan minta untOk dihOrmati.....tetapi kenkadang cara percakapan Orang membuatkan aku tersentap nek jah!!!Orang cakap dalam persahabatan tak wujud perkataan maaf..betOl ker??habes tuh bOle jela buat ape2 pOn kat kenkawan???mannnyakkk canteeekkk.......kenkadang tuh kene jage tutur bahasa...aku pOn kenkadang terlepas jugak cakap..lagi2 lah dengan rimba bara (ni budak kat tempat Ot aku nih).....dah dia layan aku cam tuh...aku aper lagik....same cam tuh lah..lantak la dia nak cakap ape pOn..yang penting aku tau sape diri aku......janji aku tak ganggu Orang pOn....ha...balik pada citer aku tadik.....sedih tau bile kawan kite layan kite cam tuh...lau terus terang kan senang...hati aku tak sakit..tak sedih..aku pOn tak dapat dOsa duk mengOmel.........hurm.....tapi mungkin jugak aku yang khilaf....ntah.....yang aku tau aku terasa.........

2 comments: