Friday 21 October 2011

en Qaseh menang cabutan bertuah 17 ribu hengget.....awesOme!!!!

hari ni turn aku untOk jage helpdesk....CC g kursus..sO bOle la santai2 ckit....fail tak payah buat..mane sempat ngah2 buat fail tetiba ader peminjam telefOn.......nanti baru jer nak buat fail peminjam telefOn lagi...jadi..aku malas lah...nak buat fail kene betOl2 bagi penumpuan yang penOh..e.ceh..e.ceh.....hhihiihih........aku nak citer satu kejadian.......apekah?????cenggini lah....dua tiga hari lepas en Qaseh ader citer kat aku...dia menang cabutan bertuah....tujuh belas ribu...diulangi 17000.......tersentap nek jah...ye.ye.. ye..bOle kawin bulan depan.....miang!!!ye lah..lau dapat duit banyak tuh...ape tunggu lagik kan???best wOoo...en Qaseh menang cabutan bertuah...dari syarikat cOca Cola plak tuh....adOi...merasalah nak beli gelang emas besar....rantai besar.....wedding yg grand...aduhhhh.....kelasss kO nek jah.....cenggini la perbualan en Qaseh ngn Org yang memperkenalkan diri dari Syarikat cOca cOla (SCC) tuh..

en Qaseh : hellO...sape ni???

SCC : hellO...mintak maaf mengganggu...no 013xxxxxx  no tel encek ker??tahniah encek....encek telah memenangi wang tunai 17 ribu hengget dari syrkt cOca cOla......ade 3 no telefOn yang menang...sye tau nO akaun dan ic adalah secret.....tak bOleh bagi....tapi lau encek  tak bagi macam mane kami nak masukkan duit ni dalam akaun encek???lau tk bOle encek  Online je lh....( aku pon tk tau Online ape yg dimaksdkan..en Qaseh kate tak faham sgt Org tu cakap cOz slang indOn...campO2 mat salleh..)...

en Qaseh : yer???habis tu hantar je lah cek kat saya..( sape tak nak 17 ribu hengget..kihkihkih)

SCC: tak bOle...kene masukkan melalui akaun

en Qaseh : lau cam tuh tak apelah...lain kalilah...(nate ni nOk nipu aku nih... )

SCC:jadi encek tak berminat lah ni???

en Qaseh : tak..tak pelah...

tutttttttttttttttt.....terus talian diputuskan.....wakakakakka...melepas 17 ribu hengget............

mOral : jangan tamak....nanti rugi...jangan layankan sangat panggilan misteri cam ni..kelak merana diri.....hari tu jugak en Qaseh cakap ade dia bace metrO budak kena tipu dalam 5 ribu lebih...modus operandi pun cenggini..kOnOn2 menang cabutan bertuah...saje je nak dajalkan Org......hampassantan tOl...

No comments:

Post a Comment