Monday 24 October 2011

rOti Oh rOti

pagi....

sesampai jerk kat Opis pagik ni turun cafe cari makan.....tibe2 tengOk org ramai jerk...cam gula dikelilingi semut2 kecil...cewahh!!!!ghupe2nyer ader Org jual rOti pelbagai jenis dan rase......menusuk arOma kesedapan...ewah2....hahahah...aku pOn ngn puan jeehans aper lagik..memang suke sesangat lah lau rOti2 ni.....lau g alamanda suke singgah kat rOti bOy...beli buttermilk bOy....pastu rOti yang ader sOsej2 tuh...sedap.....lau g mydin..kedai belakang mydin tuh...kedai kek ape ntah...ader jual pelbagai rOti jugak....kat presint 8 plak kat cOttage....rOti2 dia sedap jugak...lagi2 bOlOngnese....ntah betOl tak aku eja tuh ntah...huhuhu.....tetiba kat Opis ader plak Org baru jual....lagik aku suke.......dasar kuat makan!!!ader aku kisah?????ngeeeeeeeeee~~~~~


ni dia rOti dan blueberry muffin...rOti tuh aku tak tau name aper..sebab pak cik yang jual tuh tak sempat nak tagging cOz ramai sesangat Orang..2 ketOl aku beli nih rege dia 5 hengget 2 pOsen....rase dia sgt sedap...:)

bye!!

No comments:

Post a Comment