Friday 21 October 2011

sOnOk..sOnOk..sOnOk...

sOnOk..sOnOknyer saye sebab dapat tOlong Orang..hihihi...dapat bantu Orang...jawab pertanyaan Orang....gUmbiranya saya sebab semua sOklan peminjam saya dapat jawab ngn baik.....sOnOk dapat tOlong diaOrang....setakat ni semuanye yang cOl bebaik semua.....sOnOknyer saya dapat jadi meja bantuan...kihkihkihkihkih....saye lagik sOnOk sebab en Qaseh nak datang.........sOnOk..sonOk.....en Qaseh datang ngan bus kOl 4.30 nanti......saya heharap kamO selamat sampai.....

awal2 dah plan nak belikan en Qaseh kek...rOmantika de amOur la kunun2nyer....ye la..sempena hari tua dia..tapi hampassantan tOl lah...en Qaseh aku tuh tak minat kek2 ni...kek cOkelat kukus suke lah dia..lau kek krim bagai nih...tak lalu katenyer...tu yang buat aku tak sOnOk..mane nak cekau pengukus nak kukus kek..tak kan sampai nak beli pengukus kOt...hiihihhi...tapi tak pelah tak payah beli kek..tak melayang duit aku..wakakakaka....uishhh en Qaseh ni...tak der rOmantika de amOur tOllah....aku sOnok jer tengOk sambOt besday ader kek..ader lilin.....ader hadiah...tapi bile aku cakap nak beli kek en Qaseh cakap tk payah lah..membazir..nanti tak habes..nak beli..beli yang slice jer....ape hal nek jah cenggitu....aisehhhh...en Qaseh nih.....lau ader pengukus aku nak kukuskan kek cOklat untOk en Qaseh..ngan en Qaseh sekali aku bOle kukus tau....alamak!!!!!

tapi biler en Qaseh cakap cenggitu tak jadik lah....naseb aku tnyer dulu sebab aku tau dia tak berapa suke kek krim...aku jer bedal semua..tOlak batu ngn kayu jer...huhuuhu.....biler dia cakap..tak per....asal awak ader bersama saye dah cukOp....eceh...eceh......eceh......malu!!!terharu!!!padahal nak amek hati aku tak mO bagi aku marah..kukuikuikui...

sekian....

No comments:

Post a Comment