Friday 28 October 2011

<+_+>

salam..

hari ni cam malas ckit nak update blOg..bukan per..virus selsema datang lagik!!!!aisehh..tak selesa aku..keje pOn aku tak buat...pepagik dapat makan free..nasik lemak lauk ayam gOreng n telOr mate kOrbau....ader plak bilis..lagik ahh aku nak bersin..alah!!hari ni sebijik jer fail aku buat..tu pOn fail segera...yang semalam punyer..ape punyer malas la aku ni kan??adOiii...tapi tak per..aku dah diamanahkan untOk buat carta Organisasi...ni keje2 5s la nih..kekadang tuh malas weiii..tapi kite dalam satu unit..takkan kO nak buat derkkk jer..buat bOdo jer..buat dunnO jerk??baik kO duk lam hutan cenggitu kan????tapi seyes wei bagi aku..lau aku free nO hal nak buat ape pOn..tapi time keje bertimbun muncung jugak..ahaksss!!!


ni la hasil karya aku yang cam dak sekOlah dah aku nengOk


lunch ngn mee gOreng..diet kan..wakakakaka...

wassalam..

2 comments: