Monday 24 October 2011

sehari bersama

entry semalam..

sabtu hari tuh kuar ngn en Qaseh...tak tau nak g maner pOn..janjinyer nak belanja en Qaseh nasi arab.....en Qaseh duk cini sampai hari rabu...sO mase tuh panjang...bOle la jumper acapkali ckit...kihkihkihkihkih..miang!!!sabtu tuh en Qaseh amik aku dalam kOl 8 lebih....g bekpes kat kedai dapur mas jap..makan nasik lemak...aku tengOk jer....tengOk en Qaseh dah kenyang...ye lah tuh..kihkihkihkih..padahal awal2 lagik aku pesan kat en Qaseh amik ayam gOreng...hahhahahah.......pas jer bekpes g kat I0I MALL.....g tengOk wayang cadangnyer......nak tengOk THE THING....cite anak mat salleh tuh...huhuhu...ni first time tengOk wayang ngn en Qaseh...sebelOm2 nih selalu g tiket dah habis.....sesampai jerk saner tak bukak pOn ag mall...awal giler aku ngn en Qaseh bertenggek kat citu.....dah bukak aku pOn ronda2 g cari tiket...masuk kOl 12.45pm.....citer tuh ala2 citer yg dah pernah aku tengOk....aku bukan ingat sagt tajuk2 citer nih....padahal ape benda pOn tak ingat...hahhahah...tapi bOle lah citer tuh..agi2 saat mencemaskan..terkezut wOOooo...tapi tak der la sampai feelling lebih2 pOn...bukan en Qaseh nak layan pOn...dia bOler berdengkOr.....aku jer yang syOk tengOk......nak kuar rugi plak tengOk separuh jalan..aku kejutkan en Qaseh suh tengOk jugak..lau tak tak mO kawan.....hahhahah.......cian plak.......


kad besday untOk en Qaseh....rOmantik la plak...hiihhihi.....aku je perahsantan....


sementara tunggu mall bukak aku bukak mOlOt dulu makan...hhihi...pizza apekebendantah name dia
 


sardin puff kOt...sedap...en Qaseh kate aku kuat makan...menci!!!



 tengOk wayang  citer THE THING....bOle tahan la citer dia...



pas tengOk wayang g makan nasik arab...hurmmm......aku mula2 tak mO makan...tapi sesampai jer kat saner...adOI.....lapar la pulOKkk!!!!



cream custard....cam biase lah...dessert kOnOn2nyer....rege dia 5 hengget...same cam bahan aku nak buat trifle....rase custard n susu...pastu atas dia ader tabur2 kelapa kering ckit...rugi tau..tak habes aku makan..ingat nak sambung makan dalam kete...tapi luper plak..sesampai kat umah dah masam...rugi wOOOoooo....


Orange juice...aku punyer...7 hengget..pOwer...mabeles...delicious...sedap woooOO....pekat..likat...sedap la pulOk!!!

 
apple juice en Qaseh punyer....mule2 en Qaseh nak hOney dew..tapi aku tak kasik...petua aku lau makan..kene minum air yg masam2..bagi laju jer turun...lau makan banyak pOn tak rase lOya....betOl tak aku tak tau ah....7 hengget rege dia..



mula2 nak pilih set barbeque..tapi dah habes.......so ni je lah yg ader...chicken hanith....en Qaseh punyer...rege dia 12 hengget...sedap..ayam dia rasa rempah ratus...lebih kurang same ngn kabshah chicken jugak...beza ayam dia ader rempah2 jerk...



kabshah chicken...cam selalu aku makanlah....rege dia sepulOh hengget....en Qaseh tanyer aku habis ker nasik banyak tuh...aku sengih kerang busuk jer....hahhaha....bOle dia cakap cam ner la aku ngan hOusemste aku puan jeehans bOle habis.....pelik..tapi aku lagi  pelik nape dia tak bOle habiskan...wakakaka....



 akhirnyer.......

en Qaseh senak perOt nak ngabeskan nasik..aku dah cakap tak habes tak mO kawan...hahah..mane bOle aku habis dia tak habis.....perOt dia lagik besar dari aku....wakakkaka......malu la aku......pas makan g rOnda2 lagik..dengan perOt membOyOt.......sekian...:)


 

No comments:

Post a Comment