Tuesday 25 October 2011

kenyang dalam terluka

semalam en Qaseh datang amik....aku dari Opis terus menuju ke destinasi.....g warta....cari barang ckit....alih2 tak beli pe pOn...tapi berkenan ngan tshirt....en Qaseh suh amik kaler baju same ngn dia...eceh..eceh..sejak biler plak en Qaseh pandai rOmantika de amOur nih??tk kisah lah...hihih..janji en Qaseh bayarkan....pas g warta en Qaseh dah janji nak belanja satayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...........errrrr.........alhamdulillah kenyang walaupOn hati terluka..yang penting perOt saya damai....ahkaassss!!!!


sempat ag mengunyah dalam kete...lapOOoo......kerepek nestum aku panggil..name sebenOr dia aku tak tau....


kalau g warta mesti singgah satu kedai kuih ni...biase beli benda alah ni ngn samOsa..sedap wOoo...tapi semalam samOsa tak ader...


char kue tiOw....sedap biler makan berebOt2..huhhu....


teh ais limau en Qaseh punyer


yummi...satay ayam ngn satay daging


fresh  Orange aku punyer..tapi tak best..manis leting!!!


licin......yang lidi banyak tuh bukan aku punyer..hhihii...sape punyer ntah...

tapi hatiku??????????

2 comments:

  1. berduka kah???takpe la..yg penting leh jupe en abg syg

    ReplyDelete
  2. sikit2..kekadang org disekeliling kite tak paham..

    ReplyDelete