Monday 3 October 2011

cerry2..berry2....

jumaat lepas ader jamuan...tapi aku tk dapat hadir plak...dah plan pun..siap berjubah bagai aku ni...tapi tk berkesempatan.......aku cerry berry plak...adOiii...hnye ALLAH yg tau betapa seksanya dugaan ni.......ni baru skit dugaan ALLAH bagi...dah mengaduh............tapi memang betOl2 aku tk tertahan....kesnya aku kunOn2nyer....rajin la bt persiapan untOk jamuan....aku kene cOllect hadiah...sO sesambil tuh melantak kek yg member bagik....secret recepi tuhhhhhh!!!sape nk tOlak kan??kan??kan??sampai DY bising ade mmber yg amik pOtongan kek yg besar...hahahahah...bab2 makan serah kat kami la...huhuhuhuh....tapi lazatnyer kejap jer...azabnyer ya ampun...adOiiiii.....sampai ke hari ni perot aku still tk Ok2 lagik.........mane larat wOooo..berulang alik ke bank.....habis semua bendalir kuar......last2 perOt aku kempis kelOmpOng....bleh la bajet2 slim...kuikuikui..........Oleh sbb aku tk tahan sgt menanggungnyer...aku minta tOlong la mr SS hantar aku ke klinik......mintak DY temankan..nnti tak pasal2 Orang cakap aku bini dia plak...check mengandung ker???hahahahah...tk ke haru.....merajuk plak encek Qaseh nnti.....hhahahahah...tapi awal2 lagik en Qaseh dah cakap.....cenggini la ayat dia...."abg izinkan syg pergi klinik..walaupun ngn lelaki....eceh..eceh....." baik pnyer ayat tuh....hahahhaah....tk sempat nyer aku nk menggatal......perOt aku meragam giler....maunyer tercerry berry dalam kete mr ss...hahahahahahahahah.....nasib la terpelihara lagik..kkihkihkih...pnyer la lame menunggu hampir 2 jam...alih2 masuk tk sampai 3 minit pun......adOiiii......ape punyer servis la cm nih.....alih2 aku dapt la air garam(aku dh tau kOmpem dapatnyer) dan ubat sakit perOt...............time kaseh bebanyak la pada mr ss dan DY dan yg terlibat secara langsung atau tidak langsung yerkkk!!!!!hahhahaha.......aku ape lagik..balik umah la sambung cerry berry lagik......alhamdulillah hari ni Ok ckit walaupun  rasa jugak memulas2 perOt aku nih..hebat sungguh penangan kek secret recepi nih........ngeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~~~


ubat yg aku dapat


ni hadiah aku dapat cOz cerry berry...hahhahahah........


hadiah yg kiteOrang main tukar2....aku dapat mug bunge2 ni...sannntekkkk...time kaceh la pada sape yg bagi...aku tk tau sape tuannyer..........ngeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment