Tuesday 18 October 2011

puding

nk citer pasal makanan lagik lah...nk buat keje malassss...eh2..bukan lah...semalam dah pulun buat fail bebanyak..sO hari ni nk santai ckit...lagipun biler selsema nih..malas nak main ngn debu2..nnti makin terOk.....hurm.....hari tuh ader print resepi puding...aku ni cukup gemar lah try buat puding2 nih...tapi biler time kat kg jer aku buat...huhuhu...aku suka makan ngn family....lau kat cini cam malas ckit..melainkan lau en Qaseh nk datang.....sO minggu ni en Qaseh cakap nak datang....sOnOk2...nk buat puding lah....hurm....nak buat puding tauhu atau trifle????dua2 resepi ni aku belOm try lagik...tak tau la menjadik atau tidak....resepinyer aku dah ader....lau cuaca panas makan puding sejOk2 best jugak yerk!!tunggu jer la puding ape jadik nnti..jangan jadik puding apekebendantah suda!!!!ahaaakssss.....

1 comment: