Monday 10 October 2011

sabtu punyer citer....

pagi!!!...ambOi rerajin jer aku nih pepagi sampai Opis update blOg..huhuhuuhuu......ni aku nk citer kisah hujung minggu aku...hhiihiihihihihi........sabtu hari tu DY ajak aku temankan dia..pergi kedai kad kawin...almaklOmlah...Org nk naik pelamin akhir bulan depan...hihihii.......pastu siap pepagik dalam kOl spulOh lebih bertOlak dari putrajaya........DY cakap nnti dia parking dekat bandar tasik selatan.....bOle la aku kenal terminal bas yg baru tu...dari jauh aku tengok...klasssss kau jah!!!huhuhuh...sannnntekkk.....cam airport jer...huuhuhu....aku ni bukan pandai sgt naik benda alah tuh....jakun tOl arrr....ye la..bukan aku suke sgt g mane2....melainkan ader Org bawak...huhuhuhuh......sampai citu cari parking nk masOk parking plak tk bOle...jenuh la si DY gOdek2 benda alah tu...tp tk mau jugak...masuk duit tk mau...scan ic pOn tk jalan jugak...alih2 DY mintak tOlong Org belakang....tp tk jadik jugak..kete dah agak panjang kat belakang....semua nk masOk parking....aku duk senyap jer dalam kete...aku tk tau nk buat ape la.....huuhhuhuhuuhhu......alih2 DY tekan butang kat peti parking tuh...cakap ngn mesin tuh....maksud aku maybe ngn Org dari  bilik maintenance kOt.....nasib la DY bijak!!!huhuuh.....sO kene reverse ckit kete..maybe terlajak tu yg peti parking tu tk mO bagi masuk...huhuhuhu..alhamdulillah....akhirnya dapat la masuk parking tuh........pastu beli tiket.....naik "star"...semua DY buat..aku just ikOt mOntOt  DY jer...kihkihkihkih..habes mane aku pandai..lau dibuatnyer DY tinggal aku kat citu..melangut la aku kat citu sensOrang......tk ke haru jadiknyer.....aku tngk DY mintak tiket ke bandaraya....aku ikut jer.....sesampai jer kat stesyen terus jalan..tup2 sampai sOgO...erkk???cam tu ker???jakun jap!!!!cuci2 mata kat sOgO barang seminit dua terus jalan pergi "pertama"......aku still ikOt mOntOt DY lagik.....en Qaseh dah tnyer awal2 aku kat maner nk pergi....dia agak mesti kat pertama...tp aku bOle cakap bukannnnnnnnnnn!!!!kOnon2 aku pepandai jerk kan...alinh2 betOl tekaan dia...hampeh tOl...malu aku...hahahahahaha.......sampai jer  pertama carik kedai plak tk berapa nk jumper....aku????aku cam biase la..ikOt mOntOt DY jerk..hahhaah...sbb aku tau....nnti mesti jumper pnyer walaupOn sesat....dah byk kali aku terkena ngn DY..tapi alih2 jumper jugak..sbb tu aku tk kisah sesat ngn DY..sbb aku tau..nnti akn jumpe jugak....DY kan suke ikOt lOgik..kihkihkih......tapi hampeh tOl la service kedai tuh......dh la tk cakap bukak petang..bila DY telefOn bOle dia suh DY pergi kat HQ..kat pudu....naseb la ader sOrang lagik custOmer nk amik kad jugak..sO mama dia tumpangkanlah kami....dah la dengan hujannyer...alhamdulillah...ALLAH permudahkan kami...ader yg sudi membantu...sesampai jerk kat HQ terOS jmper dia punyer staff...punyer la kerek sOrang2...cm tu ke layan custOmer...huh!!!!dah settle2 semua aku ngn DY pOn tnyer la Org kat citu cam ner nk balik...jejalan la kami dalam rintikan hujan mencari hala tuju yg tk pasti...cewahh!!!!huhuhuh...tapi ALLAh betOl2 permudahkan kami...alhamdulillah....sampai jer sOgO ape lagik..terus carik tempat makan....alih2 mC dOnalds jadik pilihan...set ayam gOreng mc D...spicy....besar punyek!!ambek ngkO!!betOl2 lapar nih...hahahhaha...dah habis makan pergi plak kat kyros kebab.....tapau plak buat balek...betOl2 Qada tk makan sehari suntOk nih.........huhuhuhuhu.....aku still ikOt mOntOt DY lagik beli tiket nk balik......tapi silap ckit jer...bOle kami tak tukar stesyen kat Chan Sow Lin...jadiknyer kami terus ke ampang..stesyen last sekali..aku dah gelabah sebenarnyer..tapi sbb ader DY aku cOoL jerk...hahhaha...aku tau nnti DY tau nk buat aper...hahahah...kami pOn tunggu jer la sampai benda alah tu gerak balik ke Chan Sow Lin......sO turun jerk kat citu terus naik benda alah kat sebelah.....naik tu tak pk2 dah..tapi smpai kat dalam benda alah tuh..terus DY tnyer betOl tk ni...aku suh DY senyap jer...buat2 tau kOnOnnyer..hahahah...bile jer ader suara cakap....destinasi seterusnyer,....cheras....fuh!!!lega aku jah!!!!!hahahha......sO tunggu jer la sampai kat bandar tasek selatan...aku ngn DY pOn dah keletihan...dengan panas berhujan bagai...pening kepala.....alih2 sampai jugak kat destiansi yg dituju.....pastu balik putajaya......balik2 jer umah sOlat terus makan kebab..pas tu aper lagik...tidOOOOOO!!!!krOOOhhhhhh..krOOOOhhhh!!!!!!lena.....keletihan....tapi dalam tuh aku bOle lagi terpk..maner satu ERL??maner satu LRT???train???maner satu star??mOnOrel????pening2...tk bOle ke panggil semua tuh keteapi jer???wakakakaka....



macam mak cik jer aku nih!!!


abaikan Orang kat tepi tuh..aku tk kenal..bukan skandal aku yerk!!!


eceh..eceh...


ni la ghupernyer kyrOs kebab tuh....dekat spOloh hegget jugak la benda alah ni


ni la ghupe kat dalamnyer..penOh inti..sedap lagik klu makan pepanas....

2 comments:

  1. tak payah pening2 kepala la....yg penting sampai...hahahahahaa...tq De Qaseh..jasamu dikenang

    ReplyDelete
  2. buat tugu nnti.....hahahahahahah....

    ReplyDelete