Monday 17 October 2011

kelasss gituk!!!

pagik.....datang2 jer Opis terus bt kerje...kO mampu????hahahahha......fail SDP ( untOk update bayaran) dah dibahagi2..dapat la dalam 9 bundle..hurmm..dekat seratus fail jugak lah...adOi...bagi mengelakkan berebut printer nnti..seawal 7.30am aku dah buat keje..rajin kan??kan??tp bile la nk dapat anugerah cemerlang...ahakksss.....hihihi...penat woOOO...nak ngangkOt fail dari belakang letak kat tempat....nak susun lagik...sakit tulang belakang aku nih..aku nk gune kerusi nak tOlak...ambik pOn sikit2.....tu tak tua lagik..lau la tua2 nnti aku buat keje cam ni...sah2 lah balik umah selalu kene bagi upah kat cucu picitkan..pijakkan belakang aku nih....kihkihkihkih...ye la..skrang gOment kan pencen umOr 60 taun...kOrang bayangkanlah cam ne aku ngn Org seusia aku nih pada waktu tuh....bayangkanlah............ngn giginyer pOn dh tk berapa nk ada.....ngn badan pOn lemah2.....ibarat kata sOrang kawan aku tuh..nnti aku kat Opis tepi petisyen aku tuh ade satu tOngkat...depan pc plak berderet Obat2....kuang hajor!!!!hahahah...tapi bile fikir2 ader betOl jugak kan???hahahah...dah tua kene keje lagik....mesti la cam tuh.........semalam plak aku bOrak2 ngn DY...ngn hOusemate aku jugak fifi.....nnti dah tua2 cam ner la kita kat Opis....sekarang kan g Opis mekap..siap bagai lagik....cam DY pakai lens...dah tua2 tk kan nk pakai lens lagik..kelasss kau nekkkkkkkk....hahhahaha...pastu bleh plak DY cakap..nnti bulu mata...dressing cm ner??kihkihkih...ader ke erkkk Org tua2 pakai kebaya????haha..tk bOle blah langsung lah...hahahhahaha......tp aku pOn tk tau la cam ner aku diusia 60 taun nnti......lau panjang umOr datang Opis cam ner erkkk???nnti budak2 muda panggil aku nenek la??????????tk mOoooooooooooooooo.......tp jadi nenek mOden Okesss jugak...kelasssss kau neeekkkkkk!!!!!!hahahahahahahahah..........

sekian...

No comments:

Post a Comment