Monday 31 October 2011

shabudin ker mad saad????

aku tersenyum sensorang biler ingatkan ayah aku....terkenangkan panggilan yang dia bagik pader en Qaseh..cam2...hahhahah...aku citer dekat  en Qaseh  pOn bantai dia gelak...hahahha.....dulu2 ayah aku pernah tanyer.....

ayah: nappe name tunang mung???
aku : mOhd ramzul nasri bin ahmad fauzan....(sempOt aku...apeke panjang bebenOrla namernyer..)
ayah :  nappe???ooOooooOo...nasri...( tuh jer yang ayah aku ingatnyer....)
aku: hOoo..
ayah: nasri tu maknernyer taman bunge lah..ye dOk??
aku: dOk tau la...maner ayah tau????
ayah: hO la..kan nasri tuh taman...kalu kat taman ayOh hOk Orang simpan bunge2 Orang panggil nasri ahh...
aku:ooowhh....tu nusery laaa......

semalam plak ayah aku tel...bOk bek bOk bek duk cakap...sebelOm letak fOn ayah aku tnyer la.....

ayah: dOh shabudin  dOk tepOng ker??
aku: shabudin ane pulOk??? ( buat2 tnyer kOnOn2...)
ayah: shabudin mung ahh...dOk telepOng ker???
aku: nasri???hoooOO...hahhahahahahahah...ader telefOng..
ayah : dOh dOk ape ahhh.....

mengekek aku ketawa...ayah aku sesedap rase jerk bagi name Orang...hari tu dia panggil en Qaseh ngn name mad saad...kihkihkihkih.....lawak ahh!!!!abg ipar aku pOn selalu jugak kena......ayah aku memang cenggitu...hihihihihi.....sesuka bagi name kat Orang...

tak kisah la...shabudin ker..mad saad ker...yg penting en Qaseh selalu dihati saya....ngeeee~~~~~malu!!!!!


shabudin ker mad saad????

No comments:

Post a Comment