Thursday 27 October 2011

beza ahHH!!!

pagi..beli meggi kat  cafe...ari ni dapat murah la plak..kemalasan nak memasak begitu tinggi hingga mencapai tahap kebimbangan..almaklOmlah dah nak balik kampOng..hari ni datang keje ngn bus..puan jeehans datang ngn en sOami..tak kan aku tergedek2 nak ikOt kan????lagipOn puan duk kat presint 11.....menunaikan tanggungjawab isteri..wakakaka......ye la...aku dah pas battOn kat puan plak...en Qaseh dah balik semalam...en sOami plak datang...hhiihiiih....cam kate RB...perancangan startegik...kukukuiukukiu...bijOkk aHH!!!tapi yg aku herannya.sal bekpes aku pagik nih.....ckit ke banyak ke same jer rege....ke aku yg silap???


mee dia keras ckit..pegedil dia cedap..rege dia same jer..agaknyer amik banyak ke ckit ker same jer..lau gitu baik amik banyak..aisehhhh

No comments:

Post a Comment