Friday 21 October 2011

beli lagik?????

pagi semua!!!!!! pagik ni mOod bekpes makanan kat cafe lagik...ambOi2 nek jah......hebat kO berbelanja yerk.....teringin nak makan pulOt kuning dari semalam ag...tapi tak jumpe2....terasa jer kat tekak ni pulOt kuning buatan bOnda tersayang...ngan gulai ayam...pergghhhhhh...leleh!!!semalam cuaca sejOk sesgt2........sampai kene pakai sweter ngn stOkin bagai...tu pOn still lelah lagi...sampai rOomate aku takut sebab aku mengeluarkan bunyi yang dasyat......kihkihkihkihkih.............aku bekpes dengan...........jeng....jeng....                                

===
===
===
===
===
===
===
===
===
===



meggi gOreng ngan pegedil....2 hengget setengah...


mee dia bOle tahan la..asal ader rase..tapi idak la sampai masin bebenO.....tapi cam mahal jer plak aku rasa...bese2 aku beli mee kering tuh sebungkus ader sepulOh keping..baru 3 hengget lebih.....bOle buat banyak lagi..uishhh...baik masak sendirik....ngeeeeeeeeeee~~~~~


spagetti ring ring.......tu puan bagik nama...hahhaha....puan cakap tak sedap..best dia buat lagik....aku rase bOle tahan la sebab nampak cam lembik2 tapi kenyal...bOle la.....rege dia 3 hengget....mak aihhh...mahal...may be nak suh berpintal2 cam tu perlukan kemahiran kOt..tu yang mahal sgt tuh...hahahahah.....padahal mee tu dah siap dari kilang cenggitu.....aisehhh!!!


pegedil......tip tOp tahap kesedapan dia......dalam tuh ader serbOk lada hitam......sedaplah..puan pOn suker....rege dia aku tak tau berapa hengget.....


sekian..selamat menjamu selera untOk cik perOt...huhuuhhu

No comments:

Post a Comment