Tuesday 18 October 2011

mengidam

balik jer Ot semalam terus pergi mydin dekat presint 14....carik barang2 ckit...aku tengOk puan xcited nk sambOt en sOami datang...hihihihhii....lau bOle cam2 puan nk beli...ahaksssss.........hurm...balik umah sampai dalam kOl 7 lebih.......kepala dah pening tahap gaban dah....mungkin kekenyangan sangat kOt.....puan pOn same.....tapi dalam kenyang2 melantak nasi arab pOn balik umah pening2 tapi perOt meragam...mintak isi lagik...bela hantu ke ape aku nih???pelik..pelik......aku makan rOti sardin seketOl....pas siap2 mandi aku duk la depan tibi........tengOk jam dalam kOl spOluh lebih......lau ader meggi ni best jugak.......aku dah ulang alik jengOk2 kat dapOr kOt2 ader meggi sape2 tersesat..aku nk rembat satu...huhuhuhu...pinjam lah!!!nnti aku ganti balik...tapi hampa.......tk der sape2 pOn ader stOk meggi....cedey!!!dOk depan tibi puan datang kuarkan kek...cheese cake.....yg beli dekat kedai depan mydin.....aku pOn kuarkan jugak kek pandan yg aku beli.....sambil2 makan tuh...aku cakap nk demam....best gak lau dapat makan benda berkuah...meggi ker......tetiba datang idea nak g kedai.....tengOk jam dah kOl spOluh lebih.....waktu malam plak...en sOami bagi ke tak puan nih....aku pOn en Qaseh tk tau bagik tak...tapi disebabkan teringin punyer pasal...aku ngn puan pOn siap ala2 mak nenek...kihkihkihkih....lau tengOk pOn takuttttttttttttttt......hihihihih.....dah dOa2 mintak2 kat kedai nnti tk jumpe sape2 yg kenal..lau jumpe jugak jatuh saham....kat Opis bukan main melaram...alih2 jumpe macam nenek......malu seh!!!!!!sesampai jerk kat kedai terus amik meggi....lau bOle nk amik semua makanan tapi puan tk bagik....hihihii........beli meggi ngn kepOk jer lah...dah bayar terus balik masak meggi makan sampai kenyang.....pastu habeskan semua makanan yg kat atas meja..........dalam kOl 11.45pm masOk tidO bile perOt dah Ok..gendang gendut tali kecapi..senang perOt tidO pOn lena...telan Obat terus zzzZZZZZZZZZZ........ari ni demam selsema.....aissseh!!!!!


benda ni jer pOn aku beli turun memalam


cheese cake puan


layer pandan aku


perghhhhh.......cedap gegiler meggi ruski nih..perisa tOm yam......


cicah kepOk pOn best...tapi asal puan pelik jer biler aku buat cenggitu...sedap wOOOoooo


diakhiri dengan membasahkan tekak dengan minuman berkhasiat lagi cedap...

bye!

No comments:

Post a Comment