Wednesday 12 October 2011

sakit..sakit..sakit...

pagik..update blOg jap..nnti nk g kursus plak....semalam aku sesungut....sesungut yg aku rasa paling terOk sepanjang aku disini....lau dulu2 kat kg biasa lah cam tuh..tapi dah lame bebenOr rasanye tak kena cam tuh....pagik tuh aku elOk jer lagik.....sO dah cakap nk Ot petang tuh.......bile petang jer sesungut dah bersungut2 ckit2...tapi aku tahan jerk....bOle lagik kOt..tapi time Ot aku sakit sangat2.......aku amik pendekatan diamkan diri jer....sbb aku takut aku menyakitkan hati Org bile aku tk dapat kawal amarah...jadik lebih baik aku diam.....aku pnyer Org tua a.k.a ketua kumpulan yg mulOt bOk bek bOk bek banyak cakap tuh pun nasib baik Ok jer semalam....baik!!.mase sOrang kwan cakap pasal rambOt dia jarang @ bOtak aku nk gelak jugak...tapi aku tahan jer...hahhahahahahahahahahha..........tapi memang aku betOl2 tk larat semalam...pas jer Ot aku terus turun tunggu bus...elOk2 jer aku melintas..bas yg lalu dekat umah aku pnyer la baik laju jer..sO melepaslah aku..terpaksalah aku tunggu bas lain..aku tk kira dah cam ner keadaan aku mase tuh...agak2 lau Org tengOk mesti cakap aku ni macam mak cik enOn..ahhh!!lantak ah...aku dah tk tertanggung sakit nih..dalam bas pOn aku duk ikut keselesaan aku jer..mesti budak yg duk tepi aku tuh pelik..tapi aku tk kisah...aku kisahkan sakit aku ni lagi...naik plak bas 102 yg lau bOle satu putrajaya nih dia nk rOund...adOiiiii..........sabar jer la....alih2 sampai tuh aku turun jalan lelaju nk cepat sampai kat umah..tapi lift plak buat hal....YA ALLAH...sabar jer lah.....kat situ aku memang dah tk terurus langsung..dengan muka mencukanyer..berkerut2 tahan sakitnyer....sampai jer lift aku terkam masuk dulu.....sampai kat umah.....nk bukak mangga umah plak satu hal..tetiba..perOt aku memulas2...lOya2.....mual...aku dengan mengganasnyer bukak pintu terus ke bilik air.....blurrrr...buwerrkkkkk....buwerkkkkkk...werkkkkkkk!!!terkeluar semua isi perOt aku.......buwerkkkk...wrrkkkkkkkwerkkkk..kuar lagik.....dah nangis2.....aku lau muntah2 ni alah betOllah......hilang machO..huhuhuhu.....bile aku dah rase Ok ckit aku basuh2 bilik air......tapi kOmpem bau..tapi aku tk larat sangat2 dah..sOry kenkawan......aku capai pil..dah telan pil aku masOK tidO........sebelOm lelap tel en Qaseh......en Qaseh  plak asyik sabar..sabar..sabar...tapi aku time kasih sgt2 sbb en Qaseh banyak sabar ngn kerenah aku..time kasih cayang......................sOb seb..sOb seb....teringat lau kat umah mesti mak atau akak panaskan ketOl batu untOk aku.......ala...........

No comments:

Post a Comment