Friday 7 October 2011

sakit lagi....

pepagi lagik aku dah ke klinik..sesampai jerk kat Opis..pinggang makin sakit...alhamdulillah hari ni murah rezeki..puan kat Opis belanja sarapan pagi..nasi lemak bertemankan ayam gOreng dan disisinya telOr mata kOrbau...huuhuhu...alhamdulillah...mOga2 murah rezki......dah siap2 makan aku ke klinik....tk mau dah ke klinik gOment...try klinik swasta  plak....ayah aku slalu cakap klinik bayO...klinik mahal...huhhuhuhuhuhuhu........mintk  tOlOng  DY hantarkan...selalu menyusahkan dia...terima kasih yerk DY..ngeeeee........aku ni selalu jer sakit...cerry2 berry2 la...demam la..selesema la....huh!!!!tak baek mengeluh!!!!huhuhu..cam en Qaseh selalu cakap...tk baik mengeluh..anggap jer sbgai dugaan mensucikan dOsa2....Glupppp!!!!!cam byk dOsa jer aku...wakakaka......bOs kat Opis pun cakap aku selalu sakit...anak dara lagik dah tk sihat...alahai fafau.....bukan aku mintak pOn..dh nk sakit..nk bt cm ner??yer idakk??trima jer la.........hurmmm......sampai jerk kat klinik terus register...sib baek dah biase ke klinik tuh...klinik india...huuhuhuh......masa masOk tu dOc pOmpuan...mujur jugak..kan tk psal2 kene selak situ..selak sini.....malu seh lau dOc laki2....hahahahahah....aku pOn citer la bagai.... cm ner bOle sakit.....pastu dOc tu tnyer aku ngah pregnant ker??wakakakkakaka..klaka..klaka..klaka.....kihkihkihkih....malu aku seh!!!!!alih2 dOc tu cakap makan Obat dulu..tgk cm ner 3 hari nih..lau sakit lagik datang plak........tgk la cm ner..mintak2 sihat la aku dari penyakit ni...amin.......dh amik Obat bayO jer la...dh memang aku g klinik berbayO kan???kan??bayO je laaaaaaaaaaaaa.........kene 35 hengget....ngeeee~~~~~


bil aku...nk claim kat saper yerkkkk?????


Obat yg aku kene makan malam nnti....tgk la 3 hari ni kesihatan aku baik ke tak......

No comments:

Post a Comment