Monday 17 October 2011

lunch di Cyberjaya

haiii...update lelaju nih....mls sesgt....kyang.....aku baru blik dari Cyberjaya........g makan nasik arab...aku...puan dan jugak tOk wan....kihkihkih.....jOm layan  sedikit gambar2 kat sana.....


pas Order dapat la kad nih..bukan kad kredit..tapi kad nak bayar kat kaunter nnti berserta duit yerk...hihihihi....canggih..jakun jap aku.....


puan yg cOmey.....


tOk wan yg kacak......ngeeee.....


anak dara yg malap...kihkihkihkihkih..dah cam hantu tk mekap..pucat!!!


ni aku punyer air........pineapple juice....rege dia RM5.00.....cedap jugak..manis2 masam....


air aku gambar dari dekat......buih2 gitukkk!!!kelas neeekkkkk......


ni tOk wan punyer air..biase la selera Owang2 tua....hahhaha...bavaria apekebendantah....


ni puan pnyer air.......yOgurt drink....tk bOle blah rase dia.....puan tk suke...masam2 gitu...aku rasa cam susu masam ckit.....



aku ngn puan pnyer makanan.......kabshah chicken.....memang menu ni jelah kami selalu makan kalau datang cini...nk Order yg lain takut tekak tak mampu nk telan....RM10.00




tOk wan pnyer...grilled chicken kOt..aku pun tk tau..tapi ayam dia sedap...lagik2 bile tOk wan perah lemOn.....rege dia RM 12.00


ni anak dara malap punyer pinggan...liciiiiin......kO mampu???hahhahah..mak mertua tengOk mesti kata perOt hudOHHHH.....kihkihkih...makan jangan membazir....jgn diikOt amalan syaitan.....


tOk wan pun same..baguih......jauhi amalan syaitan....licin kO........lau tulang tuh lembOt mau habes ngn tulang2 tuh.....


puan lambat ckit habes....sbb mungkin mase ni penghadaman kurang aktif ckit....hahahahah..jangan marah puan..


aku punyer dessert la kunun2nyer.....tengOk dalam menu besar...alih2 ciput ni jer..naseb sedap...cream caremal......lemak2 susu gitu....RM3.00

.

tadaaaaaaa....bill........3 Org makan....kire la sendirik..bagi 60 henget balancenyer 3 hengget 15 sen jer.......


muke kekenyangan..abaikan muke yg tk bersOlek...dah macam nenek kebayan.....tk pOn macam cik enOn.....


tOk wan yg gumbira kenyang.....jadi abaikan muke yg memang sejak azali suke berkerOt2...


puan yg malu...Opssss!!!

nnti nk g dengan en Qaseh.....

sekian.....

2 comments: