Thursday 27 October 2011

jejalan sebelOm balek

semalam g jejalan ngn en Qaseh lagik..penat wOOo...dari hari tuh ag en Qaseh ajak g KLCC..ntah apekebendantah nak carik kat sane.....sO semalam pergi lah aku tergedek2 ngn en Qaseh..mula2 en Qaseh datang amek aku dalam kOl 9 lebih..jejanji nak datang kOl  7 lebih..biaselah ...janji melayu..Opsss!!jangan salahkan melayu tapi salahkan Org yg berjanji..wawwawawaw....aku pOn aper lagik..keletung keletang la memasak untOk en Qaseh..menu simple nasik gOreng ngn rOti sardin gOreng..bekpes kan....kalut aku sebab en Qaseh sampai aku tak siap2 lagik..alih2 siap ala kadar..pakai plak ala2 sedOndOn la kunun2nyer ngn en Qaseh..baju cOkelat..sekali tengOk cam cik enOn jual sayur daaaa......berhenti kat tasek..aku biOr jer en Qaseh  makan..aku gi siap2 balik kat tOilet...hihihihi..nak siap2 dalam kete nanti tak pasal2 cam hari tuh.....leka sagt tengOk aku duk cOnteng2 mate sampai ternganga..alih2 tersiku aku..jadik mate burung hantu..tak mOO ahh!!!

dah settle makan..kenyang...blurr..errr...alhamdulillah gerak pergi ke terminal bersepadu selatan (TBS)...naik star kat citu...aku cakap jer cam tau..padahal samer cam aku ikOt puan jeehans hari tuh..aku ikOt jer mOntOt en Qaseh..mulOt dia plak pOt pet..pOt pet..duk citer kat aku...sal train la..kOnOn2 nak ajar aku lah..senang nanti katenyer lau nak g mane2...ala..cam la aku paham..yang aku tau semua aku panggil train..hahahaha..wakakakaka....yg aku ingatnyer semalam naik star kat bandar tasek selatan pergi ke plaza rakyat...banyak gak aku dOk tnyer...yg tu aper..yg ni aper..yg lekat dalam pale Otak ni sipi2 jer kOt...bab ingat2 jalan ni lemah tOl..aisehhh.....pernah dulu2..ex pwe cakap aku cam ikan kering.....tengOk jer..tapi tak bleh buat aper2..kurang asam bOi  tOl lah......

dah sampai plaza rakyat jalan g pudu beli tiket en Qaseh nak balik kuantan..pastu baru amek putra lrt g KLCC..en Qaseh siap ngajOr aku lagik..suh aku beli tiket..ketar lutut weh..tak pernah2 aku..nanti lau org kaunter tuh tnyer aper2 mati aku....en Qaseh suh aku try...aku try ahh....debO weh...alih2...eleh...cakap jer nak g maner..byr duit..senang...berlagak!!!ngeee~~~~
sampai kat  KLCC  g rOnda2 jap...dari jauh bau rOti bOy..sedap weh...tapi aku beli benda alah ni jerk...rOti apekebendantah name dia..tapi sendap wOOo.....ramai org ah...pening aku..ni tak suker nih..sempatlah aku tengOk ader sOrng budak cina tergolek dari eskulatOr  tuh ..kesian plak..nasib tak cedera parah..

dah letih kepala lutut ni...ajak en Qaseh balik..sampai kat bandar tasik selatan..aku g Solat kat TBS....bersih surau ni...first time masOk...tempat pOn cantek..lawa....dah lenguh2 badan g makan la pulOk..........



nasik goreng kelam kabOt namernyer..hahaha...aku tak suke biarkan en Qaseh tak makan...ala2 isteri mithali kunOn2..hihihi....


kat KLCC


dahaga mase nih..tapi tak gamOk ah minum air tuh...


silalah minOm...


cantek sesangat cOlum kat belakang tuh..merak....ntah betOl tak aku eja tuh..


santeeekkk..


rOti...sedap wOoo..biaselah berkOngsi....makan berebOt...sedap la pulOk!!


ni paling sedap aku makan dan pernah jumper..ader sOsej ngn mayO kat dalam..sampai en Qaseh terkejut aku cakap...rugi tak beli 5 ketOl...hahahhaha..kuat makan dia cakap kat aku..menciii ahh!!


panas giler mase nih..tengOk ahh kOl waper???


carik perbezaan???...wakakakaka..jelas lagik nyata aku lebih putih dari en Qaseh..tapi dia cakap tangan besar gedabak...dia dengki!!


tangan sape lagi mulus????hahahahhahaha....


ni dekat masjid jamek


ni mase en Qaseh nak bagi ciuman hangat..wakakaka..miang!!!


tahan napas untOk hilangkan kebuncitan..kihkihkih...


ni makan kat puchOng....en Qaseh punyer...dia suker kOngsi2 lauk..baru aku tau...daging dendeng tuh sedap...first time makan...rege nih RM7.90


aku punyer...RM5.90....mahal wehhh..tapi berbalOi sedap..sampai aku kate.."abg..nanti g ag ehh???"sambil sengih cam kerang busOk..


fresh lime dia tak sedap...tak kaw...sehengget setengah satu


saje buat gaya budak senget..



ni pOn senget...2 x 5


ni lagiiiiiiiiii senget...hahhahahah...


budak baik


budak gOomok


tutup perOt...ade isi..taik!!!hahahahahha

time kasih en Qaseh bersama saye hampir 5 hari...tQ sesangat.....

2 comments: